« ایزوکیا »  اعتباری  برای کسب وکارها و مدیران

 پیدا کردن فرد یا شرکتی معتبر که بتواند شما را برای پیاده سازی و اخذ گواهینامه ایزو همراهی کند چالش های زیادی را به همراه دارد چون با دریایی از اصطلاحات تخصصی و مراکز صادرکننده ایزو روبرو می‌شوید که شاید به سختی بتوان به آنها و راه حل‌هایشان اعتماد کرد.

سابقه فعالیت و نمونه مدارک صادرشده گواهینامه ایزو در کنار تخصص و دانش پیاده سازی استاندارهای ایزو از عواملی است که می‌توان به آن توجه کرد که در این میان، مرکز مشاور ایزو کیا توجه خیلی از مدیران و شرکتها را به خودش جلب کرده چرا که توانسته راه حل‌های مختلف کسب اعتبار را با صدور انواع گواهینامه‌های معتبر ایزو فراهم کند که همگی آنها قابل استعلام و همراه با کد رجیستری هستند.در همین رابطه دکتر امیر همایون کاشانی کیا، مدیرعامل « ایزوکیا »  و نماینده رسمی مراکز صادرکننده گواهینامه‌های بین المللی ( CB(Certification Body توضیحاتی ارائه کردند که در ادامه می خوانید.

مزیتی که ایزوکیا برای شرکتها و سازمانها ایجاد کرده، چیست؟

« ایزوکیا » نماینده رسمی مراکز صادرکننده گواهینامه‌های بین المللی ( CB(Certification Body است که همراه با پیاده سازی و ممیزی قادر به صدور گواهینامه ایزو در کلیه زمینه‌ها برای شرکت‌ها و سازمان‌ها است. علاوه بر دانش و نمونه مدارک دریافت شده توسط ایزوکیا، شفاف بودن و صداقت کاری از همان ابتدای امر در این شرکت مشخص است برای مثال زمانی که شما تماس می‌گیرد با ایزوکیا، کارشناس آنها یک مشاوره کلی نسبت به انواع ایزو و مراجع اعتباردهنده و قیمت های آن به شما ارائه می‌دهد تا انتخاب راحت و آزادانه نسبت به آن داشته باشید. تقریباً این امکان را برای شرکتها فراهم کرده اند که با هر بودجه‌ای بتوانند در سریع‌ترین زمان، کسب اعتبار کنند.

ایزوکیا چه خدماتی ارائه می‌کند؟

فعالیت اصلی ایزوکیا شامل دریافت گواهینامه ایزو (شامل ایزو ۹۰۰۱، ۱۴۰۰۱، ۱۸۰۰۱، HACCP، HSE و، ....) صدور ایزوهای IAF، مشاوره و پیاده سازی استانداردهای ایزو برای سازمان و شرکتها است. علاوه بر آن ایزوکیا برای افراد و آموزشگاه‌ها با صدور گواهینامه‌های بین المللی آموزشی فردی، کسب اعتبار می‌کند. افراد متخصصی که تمایل دارند اعتبار بین المللی از مراکز تحقیقاتی معتبر مثل هاروارد و آکسفورد دریافت کنند می‌توانند با ایزوکیا این اعتبار را در سریع‌ترین زمان کسب کنند.

چگونه می‌توان از خدمات ایزوکیا استفاده کرد؟

ایزوکیا در سایت خود، به صورت شبانه روزی ارائه خدمت می‌کند و شما می‌توانید از طریق اطلاعات تماس زیر با ایزوکیا در ارتباط باشید؛ سایت: isokia.com شماره تماس: ۸۸۰۲۴۲۹۰-۰۲۱ شماره موبایل: ۰۹۱۲۶۱۱۱۸۸۲

روش اصلی و اثبات شده برای کسب اعتبار کسبوکارها و مدیران چیست؟

مدیران شرکتها برای تقویت برند و افزایش فروش، شرکت در مناقصات و مزایدات، صادرات به دنبال چگونگی ایجاد اعتبار برای بیزینس خود هستند تا راحت تر در بازار نفوذ کنند. یکی از مهمترین شیوه‌های کسب اعتبار، اخذ ایزو بر اساس زمینه فعالیت است. پیدا کردن فرد یا شرکتی معتبر که بتواند شما را برای پیاده سازی و اخذ گواهی نامه ایزو همراهی کند چالش‌های زیادی را به همراه دارد چون با دریایی از اصطلاحات تخصصی و مراکز صادرکننده ایزو روبرو می‌شوید که شاید به سختی بتوان به آنها و راحل هایشان اعتماد کرد.

سابقه فعالیت و نمونه مدارک صادرشده گواهینامه ایزو در کنار تخصص و دانش پیاده سازی استاندارهای ایزو از عواملی است که می‌توان به آن توجه کرد که در این میان، شرکت ایزوکیا توجه خیلی از مدیران و شرکتها را به خودش جلب کرده چرا که توانسته راه حل‌های مختلف کسب اعتبار را با صدور انواع گواهینامه‌های معتبر ایزو فراهم کند که همگی آنها قابل استعلام و همراه با کد رجیستری هستند.

با ارزش گزاری برند خود در کنار بنز قرار بگیرید 

دکتر کاشانی کیا

به گفته امیر همایون کاشانی کیا مدیریت مرکز آموزش ایزوکیا، تعدادی از شرکت ها,کارخانجات و مراکز تجاری که با درخواست از این مرکز به منظور ارزیابی ارزش برند خود و دریافت ایزو 10668از مرجع صدور بین المللی TUVGROUP آلمان و همچنین رجیستر شدن در سایت IAFCB متعلق به اتحادیه اروپا اقدام نموده اند،که منجر به ارزیابی و در نتیجه صدور این ایزو ی ارزشمند برای این دسته از موسسات گردیده است.

از مزایای همکاری با مرکز مشاوره ایزو کیا می توان قرار گرفتن نام آنها و شرح فعالیتشان در خبرگزاری های رسمی و معتبر و همچنین بولتن رسمی شرکت مرسدس بنز نام برد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.