راه‌اندازی اولین سامانه هوشمند درج و پرداخت آگهی در روزنامه رسمی

 همچنین با استفاده از این سامانه فرآیند پرداخت هزینه آگهی روزنامه رسمی هم به حداقل زمان و زحمت ممکن نیاز دارد. اما پیش از آن به این موضوع بپردازیم که روزنامه رسمی چیست؟

روزنامه رسمی چیست؟

روزنامه رسمی یک ارگان حکومتی است که وظیفه‌ی آن چاپ قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی، بخش‌نامه‌های رئیس قوه‌ی قضائیه، آگهی‌های مرتبط با ثبت و تغییرات شرکت‌ها، آگهی‌های مرتبط با ثبت و تمدید نام و علائم تجاری‌ (برند)، آگهی‌های مرتبط با ثبت طرح صنعتی و اختراع است. 

پس می‌توان نتیجه گرفت که اگر شما صاحب کسب‌وکاری هستید و به هر نحوی قصد دارید تا هر نوع مالکیتی اعم از مادی و معنوی را به ثبت برسانید، نیاز دارید تا آگهی خود را در این روزنامه ثبت کنید. البته ناگفته نماند که ثبت آگهی در روزنامه رسمی شرط کافی برای بخشیدنِ اعتبار قانونی بر مالکیت شما نیست و نیاز به گام‌های دیگری نیز هست. ولی درج آگهی در روزنامه رسمی یکی از مراحل لازم است.

آسان ثبت1

نحوه‌ی درج آگهی و پرداخت در روزنامه رسمی

پیش از راه‌اندازی اولین سامانه هوشمند درج آگهی در روزنامه رسمی، برای چاپ آگهی در این روزنامه نیاز بود تا مراحل زیادی را در وبسایت این نهاد به انجام برسانید. از آنجایی که روزنامه رسمی یک ارگان حکومتی زیر نظر قوه‌ی قضائیه است، وبسایت این نهاد همانند وبسایت اغلب ارگان‌‌های دولتی کاربرپسند نیست و طی مراحل ثبت آگهی و پرداخت آن بسیار زمان‌بر و پردردسر است.

به عنوان نمونه یکی از چالش‌ها این است که اگر شما قصد داشته باشید چندین آگهی را به طور همزمان در این وبسایت به ثبت برسانید (که فرآیندی متداول برای شرکت‌ها است) نیاز است تا به تعداد آگهی‌ها، کل مراحل ثبت و حتی پرداخت آگهی را از ابتدای ورود به وبسایت (به عنوان کاربر) تا انتها انجام دهید.

بهترین راه حل: سامانه هوشمند درج آگهی و پرداخت روزنامه رسمی

اگر تجربه‌ی درج آگهی و پرداخت آن را در روزنامه رسمی داشته‌اید، حتما از خواندن مراحل ثبت و پرداخت آگهی در این سامانه جدید بسیار متجعب خواهید شد.

گام اول: به اولین سامانه هوشمند ثبت و پرداخت آگهی روزنامه رسمی وارد شوید

گام دوم: شناسه‌ی ملی شرکت خود را وارد کنید

گام آخر: همه‌ی آگهی‌ها را به یکباره پرداخت کنید

همانطور که مشاهده کردید، این مراحل به وضوح آسانتر و سریعتر است. نکته‌ی جالب‌تر در این سامانه این است که تمام این مراحل تنها با دریافت کارمزدی بسیار ناچیز انجام می‌شود که مطمئنا هرکسی با کمال میل حاضر است که آن را در ازای این حجم از سادگی و راحتی پرداخت کند.

اما شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که این سامانه توسط چه مجموعه‌ای راه‌اندازی شده است و پشتیبانی می‌شود.

آسان‌ثبت؛ مغز متفکر سامانه‌های هوشمند ثبتی، حقوقی و پرداخت

مجری و پشتیبان این سامانه و سامانه‌‌های مشابه آن، شرکت «آسان‌ثبت» است که رسالت خود را تغییر و مدرن‌سازی سامانه‌های الکترونیک اداری قرار داده است. آسان‌ثبت مجموعه‌ای خصوصی متشکل از جوان‌ها است که قصد دارد تا سامانه‌هایی را که تحت عنوان دولت الکترونیک مشغول به کار هستند (ولی ضعف‌های زیادی دارند) به سطح جهانی برساند تا دیگر نیاز نباشد تا هیچ شهروندی زمان و هزینه‌ی زیادی را در ساختارهای بوروکراتیک کشور صرف کند.

دیگر سامانه‌های هوشمند آسان‌ثبت

تیم آسان‌ثبت (که به معنای واقعی کلمه از جوان‌ها تشکیل شده است) تا به امروز سامانه‌های بسیار موفقی را راه‌اندازی کرده است. در ادامه و به عنوان پایان‌بخش این نوشته لیست برخی از این سامانه‌ها را خواهیم آورد تا با این تیمِ آینده‌دار آشنا شوید و در صورت تمایل از خدماتشان بهره ببرید:

  • سامانه هوشمند درج آگهی و پرداخت روزنامه رسمی

  • سامانه هوشمند درج آگهی و پرداخت روزنامه‌های کثیرالانتشار

  • سامانه‌های هوشمند استعلام بدهی مالیاتی و پلمپ دفاتر مالیاتی

  • سامانه هوشمند آگهی مفقودی

  • سامانه هوشمند اصلاح کد پستی

  • سامانه‌های هوشمند ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت طرح صنعتی، اخذ جواز تاسیس

و چند سامانه‌ی دیگر که می‌توانید با مراجعه به وبسایت AsanSabt.com از آن‌ها استفاده کنید و یا برای آشنایی بیشتر و مشاوره فوری با شماره‌ی ۴۳۴۹۸-۰۲۱ بگیرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.