گروه مسکن - مهدیس فرقانی: این روزها در بازار مسکن شرق تهران، فایل فروش واحدهای مسکونی در قالب مجتمع‌های مسکونی نسبت به گذشته بیشتر به چشم می‌خورد.

نکته حائز اهمیت این آگهی‌ها، فروش شرایطی واحدها است که برای خریداران فرصت بیشتری برای تامین مبلغ خرید فراهم می‌کند.

علاوه براین متقاضیانی که قصد خرید نقدی داشته باشند از تخفیف ویژه‌ای بهره‌مند خواهند شد که این میزان تخفیف تاثیر بسزایی در کاهش قیمت دارد.

از سوی دیگر خریداران می‌توانند با خرید شرایطی به شرط قیمت بالاتر، به نحوی زمان بیشتری را برای فراهم کردن مبلغ خرید دریافت کنند.

برای مثال: تعداد محدودی از واحدهای یک مجتمع مسکونی در شرق تهران واقع در تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره به صورت نقدی و شرایطی به خریداران واگذار می‌شود.

آن دسته از متقاضیان که قصد خرید شرایطی آپارتمان را دارند باید مبلغ خرید را به صورت ۵۰ درصد نقد، ۴۰ درصد اقساط و ۱۰ درصد باقی مانده را حین تحویل سند پرداخت کنند.

مدیر فروش این واحد در ادامه درباره قیمت فروش در خرید اقساطی عنوان کرد: قیمت پیشنهادی هر متر از واحدها بین ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تا ۴ میلیون تومان برآورد می‌شود.

وی در ادامه به خریدارانی که مبلغ خرید را نقدی و یکجا پرداخت کنند، اعلام کرد: قیمت پیشنهادی هر متر از این واحدها بین ۳ میلیون و ۴۰۰ تا ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین می‌شود.

متراژ این واحدها بین ۵۰ تا ۷۸ متر مربع و در ۴ بلوک ۵ طبقه‌ای ۲۰ واحدی واقع شده است. پارکینگ، انباری و آسانسور امکانات واحدهای مذکور است.

از طرف دیگر در شمال اتوبان همت محدوده تهرانپارس، فایلی با عنوان «فروش ویژه واحدهای مسکونی» با هدف «موقعیتی استثنایی برای خانه‌دار شدن و سرمایه‌گذاری» به خریداران معرفی شده است.

متراژ آپارتمان‌های مذکور بین ۵۸ تا ۱۴۲ متر مربع است و به همراه پارکینگ، انباری و آسانسور به خریدار عرضه می‌شود.

شرایط خرید این واحدها به نقل از دفتر فروش این فایل ، ۳۵ درصد در زمان قرارداد، ۵۵ درصد زمان تحویل و ۱۰ درصد در حین سند عنوان شده است. بنا بر اعلام مدیران این پروژه، واحدها در مرداد ماه آماده تحویل است.

قیمت پیشنهادی فروش هر متر از واحدها بین ۳ تا ۴ میلیون تومان است.

قیمت پیشنهادی آپارتمان در تهرانپارس