گروه مسکن: بعد از آنکه مدیرعامل شهر جدید پرند اعلام کرد: در این شهر ۲۰ هزار واحد مسکن مهر آماده افتتاح بدون خدمات زیربنایی وجود دارد؛ مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس نیز خبر داد: ۱۵ هزار واحد آماده افتتاح مسکن مهر در این شهر وجود دارند که به دلیل نبود خدمات زیربنایی امکان سکونت در آنها نیست. به گزارش خبرگزاری مهر، حسن ولی‌پور مدیرعامل شهر جدید پردیس با اشاره به اینکه ۱۵ هزار واحد مسکن مهر آماده تحویل است، اما امکانات زیربنایی ندارد، بیان کرد: از وزارت نیرو پیگیر هستیم تا انشعابات زیربنایی و خدمات زیربنایی این واحدها را تامین کنیم.

او با بیان اینکه ۵۰ درصد از خدمات زیربنایی در فاز ۸ به اتمام رسیده است، گفت: فاز ۱۱ با ۴۰ درصد پیشرفت خدمات زیربنایی و فاز ۹ قدیم ۷۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی و خدمات زیربنایی دارد.

او با اشاره به اینکه در این مدت ۲ هزار و ۲۰۰ واحد مسکن مهر تحویل داده شده است، افزود: خرید و فروش مسکن مهر آزاد است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به شرکت عمران این کار را انجام دهند، اما یکی از شروط این است که حتما واحدها به مرحله سقف رسیده باشند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس تصریح کرد: یکی از شروط خریداران مسکن مهر این است که هر نفر فقط یک واحد خریداری کند و تعداد بیشتر از یک واحد به یک نفر فروخته نمی‌شود.