گروه مسکن- دکتر حسین عبده‌تبریزی متخصص برجسته بازارهای مالی و سرمایه و همچنین پژوهشگر حوزه اقتصاد مسکن، در همایشی که «دنیای‌اقتصاد» تحت عنوان «فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سال93» برگزار می‌کند، اقدام به بررسی میزان بازدهی بازار مسکن با تاکید بر قدرت رقابتی سایر بازارهای اقتصادی برای جذب نقدینگی، خواهد کرد.
در این همایش که ۷ اسفند در اصفهان و ۱۰ اسفند در تهران برگزار می‌شود، قرار است به این پرسش‌ها که مهم‌ترین دغدغه روز فعالان بازار مسکن و عموم مردم است، پاسخ داده شود: سمت و سوی بازار مسکن در سال ۹۳ چگونه خواهد بود و آیا در سال آینده مسکن با جهش قیمتی مواجه می‌شود؟ در این صورت سرمایه‌گذاری در بازار مسکن با چه سودی همراه است؟
عبده‌تبریزی دبیر همایش «فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سال ۹۳» در پاسخی اجمالی به این سوالات در گفت‌وگو با «دنیای اقتصاد» اعلام کرد: اگرچه جهش قیمت در بازار مسکن می‌تواند منتفی باشد، اما پارامترهایی در سال آینده وارد حوزه اثرگذاری بر قیمت‌ ملک می‌شود که لازم است اثرات انفرادی و ترکیبی آنها مورد بررسی و مقایسه قرار بگیرد. در این همایش که به ابتکار «دنیای‌اقتصاد» برگزار خواهد شد، همزمان در پانل‌های تخصصی، چشم‌انداز بازارهای ارز و سهام و طلا نیز برای سال ۹۳ مورد بررسی قرار می‌گیرد. این گردهمایی در ۷ و ۱۰ اسفندماه به ترتیب در اصفهان و تهران برگزار خواهد شد و جمعی از کارشناسان و تحلیلگران دیدگاه‌های خود را درخصوص جهت‌گیری و بازدهی انتظاری سرمایه‌گذاری در بازارهای مختلف در سال پیش‌رو، ارائه خواهند داد. دکتر حسین عبده تبریزی به عنوان دبیر علمی همایش به تفکیک، جزئیات جهت‌گیری و تغییرات قیمتی بازارها را در این همایش مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد. علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در آن با شماره تلفن ۲۶۲۰۶۷۱۰ تماس بگیرند.