توضیح درباره کلاهبرداری جدید  در مسکن مهر پردیس
مدیرعامل شهر جدید پردیس ماجرای پس دادن سهم آورده متقاضیان مسکن مهر پردیس و کلاهبرداری برخی تعاونی‌های مسکن مهر را که بدون اطلاع شرکت عمران پردیس اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند، تشریح کرد.
سید‌مهدی هدایت در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که برای برخی از متقاضیان مسکن مهر پردیس پیامک‌هایی ارسال شده که برای برگرداندن سهم آورده خود اقدام کنند، گفت: در زمان ثبت نام همواره به متقاضیان مسکن مهر اعلام کردیم که تنها از طریق شرکت عمران پردیس ثبت نام کنید، بنابراین شرکت عمران پردیس کاملا برای متقاضیانی که پول و آورده خود را به این شرکت واریز کرده‌اند متعهد است که واحدهای مسکونی را تکمیل و واگذار کند.
هدایت افزود: برخی از تعاونی‌های مسکن مهر خودسرانه و بدون هماهنگی با شرکت عمران پردیس اقدام به ثبت‌نام از متقاضیان مسکن مهر کرده‌اند و به نوعی سر متقاضیان کلاه گذاشتند.
مدیر عامل شهر پردیس ادامه داد: این تعاونی‌ها به متقاضیان مسکن مهر اعلام کرده‌اند که ما شما را ثبت نام می‌کنیم، حال که این تعاونی‌ها نتوانستند ثبت‌ نام کنند و کاری از پیش ببرند، به متقاضیان اعلام می‌کنند که برای بازپس‌گیری پول‌های خود مراجعه کنید. هدایت در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود پنج هزار نفر از متقاضیان مسکن مهر که اتفاقا آورده خود را کامل پرداخت کرده‌اند افرادی هستند که از طریق شرکت عمران پردیس ثبت‌نام کرده‌اند، گفته شده برای پس گرفتن آورده خود مراجعه کنند، اظهار کرد: به هیچ‌وجه این موضوع صحت ندارد و باز هم تاکید می‌کنم که هر متقاضی که از طریق شرکت عمران پردیس ثبت‌نام کرده متعهد هستیم که مسکن مهر آنها را تکمیل و واگذار کنیم.
هدایت ادامه داد: این تعاونی‌ها بدون هماهنگی با شرکت عمران شهر جدید پردیس اقدام به ثبت نام متقاضیان کرده اند و بنابراین این موضوع ارتباطی به شرکت عمران شهر جدید پردیس ندارد.
وی افزود: ظرفیت شهر جدید پردیس برای مسکن مهر ۸۰ هزار واحد مسکونی است و ۸۰ هزار نفر هم ثبت‌نام شده است، بنابراین باز هم می‌گویم این افراد که اعلام می‌شود، به آنها گفته شده برای بازپس‌گیری آورده خود اقدام کنید متقاضیانی هستند که بدون اطلاع از عمران پردیس و از طریق تعاونی‌های مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.
وی تصریح کرد: هر متقاضی که از طریق شرکت عمران پردیس ثبت‌نام و انتخاب پروژه کرده و دفترچه اقساط گرفته است، مسکن مهر به وی تحویل داده خواهد شد.