گروه بنگاه‌ها - شرکت مدیریت سرمایه و ساخت سازه فرآیند آرین در اولین نمایشگاه املاک و مستغلات تهران، خدمات نوین مهندسی فروش در بخش املاک و مستغلات را به بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به این بخش ارائه کرد. به گزارش روابط عمومی لیزینگ اقتصاد نوین، صادق مفیدی مدیرعامل شرکت سازه فرآیند آرین، با بیان اینکه مقوله مهندسی فروش که از آن به عنوان علم نوظهور دهه‌های اخیر یاد می‌شود، گفت:همزمان با افزایش نقش تکنولوژی و ورود فناوری‌های جدید در تولید محصولات و خدمات از یک طرف و تنوع سلایق مصرف‌کنندگان و لزوم شناخت از نیازهای آتی مشتریان و نحوه تغییر رفتار این عزیزان از طرف دیگر، اهمیت و نقش مهندسی فروش روز به روز بیشتر و بیشتر می‌شود، به طوری که تولیدکنندگان کالا و خدمات در سراسر دنیا، بدون آشنایی به این علم و عدم به کارگیری فنون مهندسی فروش امکان موفقیت و استمرار فعالیت آنها تقریبا غیرممکن است.

مفیدی افزود: یک مهندسی فروش در بخش املاک و مستغلات علاوه بر اشراف فنی نسبت به مباحث عمومی ساختمان و ساخت و ساز باید از مهارت‌های عام فروش برخوردار باشد.

به گفته وی، یک مهندسی فروش باید توانایی تجزیه و تحلیل بازار، عملیات رقبا و تجزیه و تحلیل روندهای فروش آینده املاک و مستغلات را داشته باشد.

وی تصریح کرد: یک مهندسی فروش توانایی شناخت و تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر بازار املاک و مستغلات را داشته باشد و بتواند تاثیر این عوامل را در عرضه و تقاضا و نحوه قیمت‌گذاری محصولات در این بخش منظور کند.

مدیر عامل شرکت سازه فرآیند آرین با ابراز رضایت از میزان استقبال بازدیدکنندگان از اولین نمایشگاه املاک و مستغلات، ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه در سال‌های آتی در ابعاد وسیع‌تر و به صورت بین‌المللی برگزار ‌شود و توان این بخش مهم از تولیدات و محصولات که بسیار حائز اهمیت است در معرض دید عموم قرار بگیرد.