نماینده مردم رشتخوار و خواف در مجلس شورای اسلامی از پیشنهاد احداث ساختمان دادگستری در رشتخوار خبر داد. به گزارش ایسنا، محمدرضا سجادیان در جمع موکلین حوزه رشتخوار، با بیان این مطلب اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، احداث ساختمان دادگستری رشتخوار با زیربنای ۲‌هزار و ۶۰۰ متر مربع جزو پروژه‌های پیشنهادی سال جاری است که در صورت تایید از طرف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، احداث آن آغاز خواهد شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس در ادامه با بیان این‌که فعالیت‌های عمرانی اعم از دولتی و خصوصی به علت کمبود شدید سیمان در استان خراسان رضوی به خصوص شهرستان‌های رشتخوار و خواف متوقف شده است، از رییس‌جمهور خواستار تسریع در تامین و توزیع سیمان مورد نیاز خراسان رضوی به خصوص حوزه انتخابیه را در خواست کرد و گفت: موکلین این شهرستان‌های مرزی ناچارند در صف‌های طولانی حتی شب‌ها در انتظار بمانند تا چند پاکت سیمان به دست‌شان برسد.

وی در پاسخ تعدادی از روستاییان مبنی بر بلاتکلیف بودن وام مسکن، اظهار کرد: پرداخت وام ۶۵میلیون ریالی برای تامین مسکن روستاییان و شهرهای زیر ۱۲‌هزار نفر در سال‌جاری، از سیاست‌های دولت نهم بوده و بنیاد مسکن شهرستان رشتخوار به علت اینکه در طرح‌های هادی، زمین برای ساخت مسکن پیش‌بینی نکرده است، موجب نگرانی مردم شده که این امر به زودی رفع می‌شود.