خوانندگان بازار مسکن روزنامه دنیای‌اقتصاد می‌توانند دیدگاه‌ها، نظرات و مشکلات خود را درباره وضعیت مسکن و موضوعات مرتبط با آن و همچنین درباره اخبار و گزارش‌های چاپ شده در صفحات بازار مسکن با ما درمیان بگذارند تا در این ستون منعکس شود.

تلفن: ۸۸۹۸۶۸۲۵ فکس: ۸-۸۸۹۸۶۰۳۶ نخاله‌های ساختمانی در کنار خیابان‌ها

در فصل‌های گرم سال و به گفته برخی مشاوران املاک در فصل نقل و انتقال، بسیاری از مالکان اقدام به نوسازی و بهسازی بناهای خود می‌کنند و صاحبان واحدهای مسکونی این نخاله‌های ساختمانی را سرکوچه‌ها و کنار مخازن زباله می‌گذارند. این شرایط در حالی است که ماموران جمع‌آوری زباله‌ها از بردن این نوع زباله‌ها خودداری می‌کنند و صاحبان این املاک نیز هر شب به مقدار نخاله‌های ساختمانی می‌افزایند.آیا نمی‌شود شهرداری فکری به حال این معضل کرده و در صورتی که مقدار نخاله‌ها کم باشد همراه زباله‌ها جمع آوری شود و در صورتی که زیاد باشد صاحب خانه را به هر طریقی ملزم به جمع آوری و حمل آن‌ها کند؟

م.ف-تهران

تخلیه شبانه مصالح ساختمانی

احداث واحدهای مسکونی از سویی باعث افزایش میزان عرضه در برابر تقاضایی که بارها از سوی کارشناسان به عنوان یکی از علت‌های گرانی مسکن یاد شده است و از سوی دیگر باعث سلب آرامش از ساکنان محله می‌شود. مجریان ساخت واحدهای مسکونی بدون توجه به ساعت، اقدام به تخلیه مصالح ساختمانی می‌کنند و همین امر باعث شده است تا نیمه‌شب با صدای مهیب تخلیه آهن و یا آجر از خواب بیدار شویم.

خانم قربانی- از منطقه۲۲ تهران