مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون استان خوزستان گفت: تاکنون ۱۵۶هزار نفر متقاضی مسکن در تعاونی‌های مسکن مهر این استان به صورت اینترنتی ثبت‌نام کرده‌اند. حبیب‌ا... بهرامی، در گفت‌وگو با «ایرنا» افزود: افراد متاهل و سرپرست خانوار که عضو هیچ یک از تعاونی‌های کارمندی، کارگری و اصناف نیستند، به شرط آن که مسکن ملکی نداشته باشند و تاکنون زمین، خانه و تسهیلات یارانه‌دار برای خرید و ساخت مسکن دریافت نکرده باشند، می‌توانند عضو تعاونی‌های مسکن مهر شوند.

وی اظهار کرد: متقاضیان یاد شده همچنین می‌بایست پنج سال سابقه سکونت در شهرستان مربوطه را داشته باشند.

بهرامی گفت: قشرهای کم‌درآمد فاقد مسکن که شاغل در دستگاه‌های دولتی و خصوصی نیستند، می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.Taavonportal.ir نسبت به تکمیل فرم مسکن اقدام و شماره کد رهگیری را نزد خود نگه دارند.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل تعاون استان خوزستان همچنین از ثبت‌نام هفت هزار نفر به صورت حضوری در تعاونی‌های مسکن مهر خبر داد. وی افزود: تا زمانی که برای تشکیل تعاونی از متقاضیان ثبت‌نام شده دعوت به عمل نیامده ‌است، نیازی به حضور آنها در اداره کل تعاون و اداره‌های تعاون شهرستان‌ها نیست.

بهرامی اضافه کرد: کارمندان و کارگران فاقد مسکن و شاغل در دستگاه‌های دولتی و خصوصی می‌توانند بدون ثبت نام در پایگاه اینترنتی وزارت تعاون، همراه با معرفی‌نامه واحد مربوطه نسبت به تشکیل تعاونی مسکن اقدام کنند.