مدیرکل بنیاد مسکن استان کهکیلویه و بویراحمد گفت: از ۴هزار و ۵۰۰ نامه مردمی‌ به رییس‌جمهوری مربوط به این سازمان به همه آنها پاسخ مثبت داده شده و نامه‌ای نبود که پاسخ منفی داده باشیم. عبد‌ا... حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به سفر هیات دولت به استان ۲میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های ‌هادی اختصاص یافته که یک میلیارد تومان آن از ریاست جمهوری و یک‌میلیارد تومان بنیاد مسکن از اعتبارات ملی است.

وی تصریح کرد: طرح‌های ‌هادی با سفر هیات دولت به این استان بیش از ۹۵‌درصد پیشرفت داشته‌اند و تحویل موقت شده‌اند و پروژه‌های اجرایی ۱۰۰‌درصد پیشرفت داشته که طرح‌های مطالعاتی یا تصویب شده یا در حال تصویب هستند.

حسینی گفت: از محل اعتبارات ریاست جمهوری ۴۰۰ واحد مسکونی با اعتبار ۲۴‌میلیارد تومان احداث شده علاوه بر آن تعداد از مهر ماه ۶۵۰۰ واحد دیگر با اعتباری بالغ‌بر ۴۰‌میلیارد تومان شروع می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کهکیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۴هزار و ۷۰۰ جلد سند به مناسبت سفر ریاست جمهوری به این استان صادر شده است. صدور جلد سند در سال ۸۶ نسبت سال قبل ۵/۱ برابر افزایش داشته است.

وی یادآور شد: ۲۰۰ واحد مسکن محرومان با اعتبار ۲میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان احداث می‌شود که از این مبلغ ۵۰‌درصد از اعتبارات ملی و ۵۰‌درصد از سفر ریاست جمهوری استفاده خواهد شد.

حسینی در پایان اضافه کرد: احداث واحد‌های مسکونی محرومان ۵۰‌‌درصد پیشرفت داشته که بنا بود در سال ۸۵ و ۸۶ انجام شود.