پنجمین دوره مسابقات دانشجویی روز بتن در محل دانشگاه علم و صنعت ایران با حضور ۱۵۰ تیم از ۴۰ دانشگاه کشور و معرفی تیم‌های دانشجویی برتر برگزار شد. به گزارش خبرگزاری فارس، پنجمین دوره مسابقات دانشجویی روز بتن با معرفی تیم‌های دانشجویی برتر در محل سالن فرهنگی شهید بهرامی دانشگاه علم و صنعت ایران به کار خود پایان داد.

بنابراین گزارش، این مسابقات که با هدف آشنایی دانشجویان رشته‌های مختلف عمران دانشگاه‌ها با فناوری بتن و نیز روش‌های اجرایی استفاده از بتن به همت انجمن بتن ایران و دانشگاه‌های کشور که همه ساله در آستانه روز بتن برگزار می شود، امسال با بزرگداشت استاد فقید مهدی قالیبافیان همراه بود که مورد استقبال گسترده ای از طرف دانشجویان قرار گرفت.

پنجمین دوره مسابقات دانشجویی بتن امسال در پنج رشته تخصصی سازه محافظ تخم‌مرغ (EPD)، مقاومت ویژه الکتریکی بتن، جذب آب بتن، بتن سبک پر مقاومت و نیز مسابقه فیلم بتن برگزار شد.

در این مراسم از میان ۱۵۰ تیم شرکت کننده در رشته سازه محافظ تخم‌مرغ (EPD) دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین،در رشته بتن با مقاومت الکتریکی ویژه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج،در رشته بتن سبک و پرمقاومت دانشگاه شهید رجایی در رشته جذب آب بتن به مقام‌های برتر دست یافتند.