دفاع وزیر مسکن از عملکردش در طرح جامع تهران

وزیـر مـسـکـن و شـهـرسـازی گـفـت: هماهنگی لازم بین بخش‌های مربوطه در طرح جامع شهر تهران وجود دارد. محمد سعیدی‌کیا در گفت‌وگو با ایسنا، درباره انتقاداتی که از سوی برخی کارشناسان مطرح می‌شود مبنی بر اینکه وزارت مسکن در خصوص طرح جامع شهر تهران کوتاهی می‌کند و اکنون پاسخگو نیست، اظهار کرد: منتقدان این مطالب را به من بگویند تا بنشینیم رودررو صحبت کنیم. من نقل قول‌ها را باور نمی‌کنم چون کل انتقاداتی که آنها داشته‌اند بسیار ساده بوده است.

وی تاکید کرد: با دکتر قالیباف کاملا هماهنگ هستیم و در تمام جلسات شورای‌عالی شهرسازی، معاون شهرسازی و همچنین مهندس چمران به عنوان رییس شورای شهر تهران حضور دارند و کار با حضور آنها پیش می‌رود.

وزیر مسکن تصریح کرد: ما کاملا هماهنگ هستیم و این کار کاملا هماهنگ در حال پیگیری است و خوب پیش می‌رود. همه دور یک میز کار را تمام می‌کنیم نهادی که برای این منظور در نظر گرفته شده هم مشترک است چون هم از وزیر مسکن و هم از شهردار حکم دارد.

سعیدی‌کیا در پایان به ایسنا گفت: پیش‌نویس مصوبه شورای‌عالی شهرسازی سه فصل دارد: نظر شورای توسعه استان، نظر دبیرخانه یا همان نهاد طرح جامع و نظر شورای تهران که این سه نظر روی میز جلسه بحث و بررسی می‌شود و فکر نمی‌کنم بهتر از این چیزی باشد.