دولت امسال اعلام کرده که می‌خواهد از طریق واگذاری زمین به صورت اجاره ۹۹ساله به انبوه‌سازان، پاسخگوی بخش اعظمی از نیاز بدون پاسخ مانده مسکن باشد با توجه به اینکه هنوز بخشی از واگذاری زمین اجاره به شرط تملیک از ۷سال پیش انجام نشده، دولت چطور می‌خواهد این امر را تحقق ببخشد. هفت سال پیش از طریق سازمان مسکن و شهرسازی برای مرحله پنجم دریافت زمین اجاره به شرط تملیک ثبت نام کردیم و بعد از گذشت حدودا ۶سال اواخر سال ۸۵ به ما گفتند که ۴میلیون تومان به حساب بریزیم این در حالی است که هنوز مشخص نشده زمین در کجا واقع شده چه موقعیتی دارد، چند متر است و قرار است که خانه‌ها در چند طبقه احداث شوند.

از سوی دیگر در حالی که هیچ‌کدام از شرایط در قرارداد اعلام نشده است. نحوه اطلاع ما هم نسبت به چگونگی استفاده از این تسهیلات از طریق جراید بود به مانند خبری که به تازگی در خصوص واگذاری زمین به صورت اجاره ۹۹ساله اعلام شد.

هر زمان برای پیگیری تماس می‌گیریم به یک ماه بعد ما را ارجاع می‌دهند. شما به ما بگویید وقتی دولت هنوز به وعده‌های ۷ سال قبل خود عمل نکرده چطور می‌تواند به آنچه که امسال به عنوان راهکار پاسخ به نیاز مسکن ارائه شده جواب دهد.

د.ر

تهران