مدیر عامل یک شرکت سرمایه‌گذاری نحوه واگذاری مسکن‌های اقساطی را در قالب طرح بزرگ «هر ایرانی، یک خانه» تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مهرداد هادوی‌فرد با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: شرکت سرمایه‌‌گذاری خانه‌گستر پردیس با هدف انبوه‌سازی مسکن و کمک به قشر آسیب‌پذیر و کم‌درآمد، طرح ویژه‌ای را با هماهنگی واحدهای فنی و اجرایی و امور قراردادهای شرکت اجرا کرده است.
وی با بیان اینکه این طرح‌ که در قالب طرح 34ماه در کل استان‌ها به صورت محدود انجام خواهد شد، ادامه داد: این شرکت علاوه بر مسکن‌های آماده تحویل خود، در صدد خرید یا احداث واحدهای جدید در تمامی استان‌ها نیز است که به صورت اقساط واگذار خواهد شد و مراتب به نحو مقتضی به اطلاع عموم خواهد رسید.
به گفته وی، متقاضیان می‌‌توانند طی تماس با تمامی شعب شرکت در کشور نسبت به ثبت‌نام در طرح ویژه «هر ایرانی، یک خانه» بخش‌ مسکن‌های اقساطی اقدام کنند.
وی در پاسخ به شرایط واگذاری‌ها و متراژ مسکن‌های اقساطی گفت: مبنای متراژ مسکن‌های اقساطی 70مترمربع است که هنگام تحویل مبلغ قابل پرداخت به صورت نقدی 60میلیون ریال الی 150میلیون ریال و الباقی ماهانه یک‌میلیون و 200هزار ریال الی 2میلیون ریال تعیین شده است.
به گفته وی وام مسکن جداگانه و با توجه به محل مسکن محاسبه خواهد شد.
مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری خانه گستر پردیس با تاکید بر اینکه تاکنون بیش از 100نفر از متقاضیان واحدهای مسکونی اقساطی موفق به دریافت واحدهای خود به صورت موقت یا قطعی شده‌‌اند، افزود: فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان به صورت ماهانه درماهنامه پردیس اعلام خواهد شد و پذیرفته‌شدگان می‌توانند با در دست داشتن اصل شناسنامه جهت اقدامات بعدی و عقد مبایعه‌نامه به مراکز اعلام شده مراجعه کنند.
وی با اشاره به اینکه تمامی واحدهای مسکونی اقساطی آماده تحویل در استان‌های محل سکونت متقاضی است، تاکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای اشتراک دوسالانه ماهنامه شرکت سرمایه‌گذاری خانه‌گستر پردیس به دفاتر شرکت مراجعه کنند و باید اذعان داشت که به علت محدودیت واحدهای مسکونی اقساطی آماده تحویل، واگذاری این واحدها از بین مشترکان ماهنامه پردیس انتخاب و انجام خواهد شد.
به گفته وی، متقاضیان در صورت عضویت در ماهنامه (با واریز کردن 15هزار تومان) علاوه بر مشارکت در طرح بزرگ «هر ایرانی، یک خانه» از تسهیلات دیگری نیز بهره‌‌مند خواهند شد.
هادوی فرد ادامه داد: این تسهیلات شامل بیمه مشترکان به مدت یک سال به صورت رایگان تحت عنوان بیمه حوادث (منجر به فوت یا نقص عضو) تا سقف ۱۰میلیون ریال و بیمه درمانی جهت تامین مخارج درمانی تا سقف یک‌میلیون ریال است که پس از اشتراک، بیمه‌نامه در زمان مقتضی توسط بیمه‌گذار صادر و به مشترک تحویل خواهد شد. وی در پاسخ به اینکه آیا این شرکت از کمک‌های دولتی بهره‌مند می‌شود، خاطرنشان کرد: مجری طرح بزرگ هر ایرانی، یک خانه (شرکت سرمایه‌گذاری خانه‌گستر پردیس) به صورت خصوصی اداره می‌شود و انتظار می‌رود تا ارگان‌های ذی‌‌ربط بتوانند به نحو مقتضی از طرح بزرگ هر ایرانی، یک خانه حمایت کنند.