اداره کل تعاون استان فارس اعلام کرد: ساخت مجتمع مسکونی ۵۴۰واحدی در ارسنجان فارس آغاز شد. به گزارش «ایرنا»،مدیرکل تعاون استان فارس در مراسم آغاز ساخت این مجتمع مسکونی، حل مشکل ازدواج جوانان را در گرو حل مشکل مسکن دانست.

محمدحسین گلریزخاتمی افزود: در صورتی که جوانان مسکن مناسب داشته باشند، برای ازدواج ترغیب می‌شوند. وی اظهار کرد: اجرای طرح‌های ساخت مسکن برای اقشار کم‌درآمد می‌تواند زمینه مناسبی برای ایجاد اشتغال و حل بسیاری از مشکلات جوانان باشد.

وی گفت: برای اجرای طرح تامین مسکن اقشار کم‌درآمد در استان‌فارس برنامه ریزی‌های منسجمی انجام شده و این طرح در اغلب شهرستان‌ها اجرایی می‌شود.

مدیرکل تعاون استان فارس گفت: تامین مسکن برای اقشارکم‌درآمد کاری وسیع است و نیاز به مشارکت و همکاری همه ارگان‌ها و نهادها دارد. گلریز خاتمی گفت: دولت به طور جدی پیگیر این مسائل است و تامین مسکن برای این اقشار را در برنامه کاری خود دارد.

طرح ساخت مجتمع مسکونی ۵۴۰واحدی شهرستان ارسنجان در زمینی به مساحت ۴۰هزار مترمربع و در قالب ساخت واحدهای ۷۵متر‌مربعی اجرا می‌شود. براساس این گزارش، طبق برنامه زمانبندی شده، این مجتمع مسکونی طی دو سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.