مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد با اشاره به اینکه این نمایشگاه با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران‌، مسوولیت اعزام شرکت‌های ایرانی فعال را بر عهده دارد، گفت: شرایط برای حضور شرکت‌های فعال در زمینه صنعت ساختمان در نمایشگاه بین‌المللی ساختمان اوکراین فراهم شده است. به گزارش خبرگزاری فارس، محمد سیدی افزود: ‌ایران در این نمایشگاه که از ۱۰ تا ۱۳ آبان ماه سال جاری در شهر اودسا‌، مهمترین بندر این کشور برگزار می‌شود، مشارکت می‌کند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه بین‌المللی‌، علاوه بر ایران، کشورهای روسیه، ترکیه، آلمان، رومانی، ایتالیا، بلاروس و برخی کشورهای دیگر نیز حضور دارند.

سیدی اظهار کرد: زمینه فعالیت شرکت کنندگان انواع سنگ‌های ساختمانی، کاشی، سرامیک، لوله و اتصالات‌، فنآوری‌ها و تجهیزات مربوط به ایمنی ساختمان، خدمات فنی و مهندسی، مصالح ساختمانی، سازه‌های سبک، نقشه‌برداری، طراحی، ماشین‌های استخراج، ماشین‌آلات راهسازی و عمران، خدمات فنی و مهندسی، کاشی سرامیک، چینی‌آلات و شیر‌آلات، سنگ و شومینه، هواکش‌های صنعتی، سونا و جکوزی، انواع پوشش‌های نما، رنگ، پارکت، کاغذدیواری، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، الکترو موتورها، فرآورده‌های بتنی، صنایع تولید دیگ و کوره و کمپرسور سازی، ماشین‌آلات و تجهیزات تولید لوله و شیر آلات صنعتی، پنجره‌های فلزی و غیرفلزی، دیوار و سقف کاذب، انواع پوشش و عایق و بالابرها .. است.