خوانندگان بازار مسکن روزنامه دنیای‌اقتصاد می‌توانند دیدگاه‌ها، نظرات و مشکلات خود را درباره وضعیت مسکن و موضوعات مرتبط با آن و همچنین درباره اخبار و گزارش‌های چاپ شده در صفحات بازار مسکن با ما درمیان بگذارند تا در این ستون منعکس شود.

تلفن: ۸۸۹۸۶۸۲۵

فکس: ۸-۸۸۹۸۶۰۳۶ همه‌چیز برای کارمندان دولت

افزایش اجاره بهای مسکن در حدی است که با میزان نقدینگی که ۲سال پیش می‌توانستیم با آن واحد مسکونی خریداری کنیم، در سال‌جاری باید ودیعه مسکن بپردازیم.

همسر بنده شغل آزاد دارد و شرایط به گونه‌ای است که تمام مزایا برای کارمندان دولت است. اعطای زمین‌های ۹۹ساله‌ای که امسال از سوی مسوولان مطرح شده هم برای کارمندان و تعاونی‌های مسکن است. در چنین شرایط و با توجه به افزایش قیمتی، هیچ‌کس به فکر مشاغل آزاد نیست.

در هفته دولت تمام دولتمردان به ارائه عملکرد خود پرداختند، اما آیا درباره وعده‌های محقق نشده نیز صحبتی به میان آمد.

شهناز کمانکش- منطقه ۱۸ تهران

مردم از خرید و فروش می‌ترسند

از تمام کسانی که دست‌اندرکار تهیه این ویژه‌نامه هستند، تشکر می‌کنم که اخبار کامل و جامعی را به اطلاع مردم می‌رسانند، اما این اخبار با وجود اینکه کامل است، اما ترسی را در دل مردم ایجاد می‌کند، زیرا به گفته مسوولان شهری در هنگام خرید ساختمان باید خلافی یا عدم خلافی آن را از شهرداری دریافت کنیم. این در شرایطی است که برخی شهرداری‌ها پاسخگو نیستند و پاسخ سوال ما را نمی‌دهند. در چنین شرایطی مردم از خرید و فروش ملک خودداری می‌کنند.

خانم صنایعی- تهران