مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران از افتتاح و بهره‌برداری ۱۷ سالن سینمایی در نیمه دوم سال جاری در کلانشهر تهران خبر داد. اکبر تشکری‌نیا در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به کمبود سالن‌های سینمایی در تهران گفت: یکی از مشکلات شهر تهران نبود زیرساخت‌های اماکن فرهنگی است، وقتی سالن‌های سینما اندک و با امکانات بسیار پایین است، مردم هم کمتر از آن‌ها استقبال می‌کنند.

مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به افتتاح سینما‌ آزادی در بهمن سال جاری گفت: این سینما پاسخگوی تمام نیاز مردم نیست، اما می‌تواند بخش کوچکی از نیازهای آن‌ها را مرتفع کند.

به گفته تشکری‌نیا، پروژه سینما آزادی شامل ۵ سالن نمایش فیلم،پارکینگ، واحدهای اداری و تجاری است.

مدیر‌عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران اضافه کرد: این سینما در زمینی به مساحت ۸۰۰مترمربع و با ۹ هزار مترمربع زیربنا، در حال ساخت است.

تشکری‌نیا با اشاره به افتتاح سالن‌های سینمای مجموعه زندگی در منطقه ۵ شهرداری تهران گفت: در این منطقه در چند سال گذشته خانه‌های زیادی ساخته شده است، ولی مکان‌های فرهنگی اندکی ایجاد شده و با ساخت این مجموعه تا حدودی مشکلات شهروندان برطرف می‌شود.

مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: همچنین مجموعه سینمایی رازی در جنوب تهران نیز تا پایان سال افتتاح و آماده بهره‌برداری خواهد شد.