گروه مسکن- بخش گسترده‌ای از مشکلات و نیازهای محلات شمال تهران، در قالب برنامه‌ای با عنوان «سند توسعه محلات» تا پایان سال‌جاری مرتفع می‌شود. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، شهردار منطقه یک با بیان این مطلب در پنجمین برنامه بازدید میدانی از محله‌های نیاوران و حصار بوعلی گفت: مشکلات این محله‌ها طی سه ماه گذشته با برگزاری جلسات مستمر و منظم با شورایاری‌های محل و نیز بازدیدهای محلی شناسایی شده که پس از اولویت‌بندی توسط شورایاران و تطبیق با اعتبارات سال‌جاری در دستور کار قرار گرفته است.

اصغر نصیری افزود: رفع بخش دیگری از مسائل و نیازهای محلات در برنامه پیشنهادی بودجه سال آینده منطقه قرار داده می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت و لزوم مشارکت شورایاران در مدیریت شهری تصریح کرد: بهره‌مندی از نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات شورایاران نقش بسزایی در صرف بهینه منابع مالی و افزایش سرانه‌های خدماتی دارد.

در این بازدید دبیران شورایاری‌ها در خصوص توسعه امکانات فرهنگی، وضعیت آسفالت معابر، نظافت محله‌ها، افزایش سرویس‌های بهداشتی در میادین و معابر عمومی، توسعه میادین میوه و تره‌بار، شیب‌بندی صحیح نهرها، قطع درختان خشک حادثه‌ساز، ساماندهی وضعیت ترافیکی منطقه، بازسازی و نصب وسایل بازی در بوستان‌ها و... درخواست‌های خود را مطرح نمودند.