گروه مسکن - در راستای تسهیل و تسریع در امور خدماتی شهروندان، حوزه شهرسازی و معماری منطقه دو، پروانه ساختمانی تخریب و نوسازی را در دفتر خدمات الکترونیک صادر می‌نماید. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو، مهندس مصطفی حیدری، معاون شهرسازی و معماری منطقه با اعلام این خبر گفت: دفاتر خدمات الکترونیک شهرداری خارج از مجموعه شهرداری تهران و در نقاط مختلف شهر ایجاد شده تا ارائه خدمات شهرداری به شهروندان با سهولت و سرعت انجام شود و شهروندان بتوانند در کمترین زمان ممکن نیازهای مرتبط با خدمات شهرداری را به این دفاتر اعلام و سپس نتیجه مطلوب دریافت کنند.

مهندس حیدری، تسریع در امور خدماتی شهروندان را یکی از اصلی‌ترین اهداف ایجاد این دفاتر عنوان کرد و افزود: این دفاتر با هدف ایجاد وحدت رویه و ساماندهی فرآیند ایجاد و بهره‌برداری از دفاتر خدماتی، تفکیک و شفاف‌سازی وظایف واحدهای مرتبط با شهرداری، مشارکت مردم در امور شهرداری و تقویت نظارت شهرداری به مکانیزم‌های خدمات‌رسانی در نقاط مختلف مناطق ۲۲‌گانه شهر تهران ایجاد می‌شود.

مهندس حیدری تصریح کرد: بر این اساس این منطقه در گام نخست، با ایجاد اولین دفتر خدمات الکترونیک در سطح تهران، صدور پروانه‌های تخریب و نوسازی را به این دفتر محول کرده و همشهریان محترم می‌توانند از روز سه‌شنبه مورخ ۱۶مرداد ۸۶ ضمن مراجعه به این دفتر نسبت به اخذ پروانه تخریب و نوسازی اقدام نمایند.

معاون شهرسازی و معماری منطقه دو گفت: سعی می‌کنیم تا طی دو ماه آینده این دفاتر را گسترش داده و کلیه پروانه‌ها را از طریق این دفاتر برای شهروندان صادر نماییم.

لازم به ذکر است شهروندان متقاضی دریافت پروانه تخریب و نوسازی می‌توانند به خیابان ستارخان، خیابان پاتریس لومومبا، کوچه فیروزه، پلاک ۳ مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن‌های ۸۸۵۷۴۰۳۹ - ۸۸۲۶۷۵۴۸ تماس حاصل نمایند.