نماینده کارگران در شورای عالی کار اعلام کرد: در راستای واگذاری مسکن ارزان‌قیمت به کارگران، به بنگاه‌های تولیدی کشور اعلام نمودیم تا در راستای فعال نمودن تعاونی‌های مسکن کارگری هرچه سریع‌تر اقدام نمایند.

ولی‌ا... صالحی نماینده کارگران در شورای عالی کار در گفت‌وگو با خبرگزاری موج تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از بنگاه‌های تولیدی کشور دارای تعاونی‌های مسکن کارگری نیستند، لذا ما به این بنگاه‌های تولیدی کشور هم اعلام نمودیم تا در رابطه با تشکیل تعاونی‌های مسکن کارگری هر چه سریع‌تر اقدام نمایند.
وی ادامه داد: در رابطه با افزایش حق مسکن کارگری پیشنهاداتی به وزیر کار ارائه کردیم، ولی وزیر کار پیشنهاد دادند که در قالب تعاونی‌های مسکن کارگری می‌توانند معضل مسکن کارگران را حل کنند و مسکن ارزان‌قیمت را به کارگران کشور واگذار کنند.
نماینده کارگران در شورای عالی کار به لزوم ایجاد تشکل در بنگاه‌های تولیدی کشور تاکید کرد و افزود: در راستای سیاست دولت و در رابطه با واگذاری مسکن ارزان‌قیمت، به کارگران، باید تمامی بنگاه‌های تولیدی دارای تشکل کارگری باشند.
وی ادامه داد: در حال حاضر یکی از مشکلات اصلی بنگاه‌های فعال کشور، عدم وجود تشکل‌های کارگری است، لذا با ایجاد تشکلات کارگری در بنگاه‌های تولیدی داخل کشور بسیاری از مشکلات کارگران حل می‌شود.