قیمت پیشنهادی چاپ نکنید

یکی از تصمیمات خوب شما حذف قیمت پیشنهادی فروشندگان یا درحقیقت بنگاه‌داران املاک است. ضمن تشکر از این مساله همان‌گونه که مستحضرید واسطه‌های معاملات ملکی یکی از اصلی‌ترین و موثرترین شاخصه‌های تعیین قیمت مسکن هستند. بنابراین بهتر است بخش مسکن روزنامه دنیای اقتصاد مکانیزمی را طراحی کند تا از این طریق قیمت حقیقی خرید و فروش و اجاره ملک در هر منطقه مشخص و چاپ شود نه قیمت پیشنهادی بنگاه‌های املاک.

مهدی زاده

قیمت‌ها را چاپ کنید

با عرض سلام و احترام. اینجانب یکی از خوانندگان مرتب روزنامه شما و به خصوص ضمیمه بازار مسکن هستم. گلایه بنده به شما حذف یک‌باره و مطلق قیمت‌های فروش و اجاره مسکن از روزنامه است.ما با چشم خود می‌بینیم کجا خانه و آپارتمان خالی است و متراژ آن چقدر است. فقط از قیمت آنها خبر نداریم یا گمراه‌کننده می‌باشد. بهتر است قیمت‌ها را حذف نکنید و حداقل قیمت پایه تعیین نمایید تا معلوم شود مردم قدرت خرید دارند یا نه و تغییرات آن را با روزهای گذشته و حال مقایسه نمایند و اینکه آیا قیمت‌ها کاهش یا افزایش یافته است.

حیدری

عوارض نوسازی به دستمان نرسیده است

چندی پیش معاونت مالی و اداری شهرداری تهران در اطلاعیه‌ای اقدام به اطلاع‌رسانی در خصوص قبض عوارض و نوسازی کرد. در این اطلاعیه آمده بود: شهروندانی که تا تاریخ مهلت پرداخت مشخص شده در قبض مربوط به بدهی معوقه، اقدام به پرداخت مبلغ مندرج در قبض مذکور نکنند به موجب ماده ۱۴ قانون نوسازی وعمران شهری علاوه بر مبلغ فوق مشمول ۹درصد جریمه دیرکرد به نسبت مدت تاخیر خواهند شد. مهلت پرداخت اعلام شد، در این برگه ۳۰مرداد ۸۶ مطرح شده، اما آیا شهرداری تهران فکری به حال اداره پست و دیرکرد آنها در تحویل بسته‌ها به درب منازل کرده است، بنده صاحب آپارتمانی در تهرانپارس هستم که تاکنون این قبض به دستم نرسیده است پس چگونه می‌توانم در وقت مقرر اقدام به پرداخت عوارض کنم. در ادامه این اطلاعیه سایت اینترنتی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است، اما آیا همه امکان دسترسی به اینترنت را دارند؟ خواستم از این طریق به شهرداری تهران اطلاع دهید، در اولین فرصت جلسه‌ای با مقامات اداره پست ترتیب دهند تا ماموران پستی قبوض عوارض را هر چه سریع‌تر به در منازل ارسال کنند. بنده به عنوان یک شهروند تهرانی آمادگی پرداخت به موقع عوارض را دارم اما به شرطی که قبض به دستم برسد.

کریمی