استاندار اصفهان گفت: سهم ‌استان ‌اصفهان برای ‌ساخت مسکن در چارچوب سیاست‌های جدید دولت در سال‌جاری ۱۱۰هزار واحد است. «سیدمرتضی بختیاری» در جلسه شورای اداری استان اصفهان افزود: این تعداد غیر از خانه‌هایی است که در شهرهای زیر ۱۲هزار نفر توسط بنیاد مسکن ساخته می‌شود.

وی اظهار داشت: برای ساخت این تعداد خانه یک‌هزار و صد‌میلیارد تومان تسهیلات برای استان اصفهان در نظر گرفته شده که به بانک‌های عامل ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه کار ساخت این خانه‌ها در شهرستان نائین‌آغاز شده، افزود: در مناطق دیگر نیز تهیه زمین و کارهای اولیه در دست اقدام است.

وی ابراز امیدواری کرد: تا پایان ‌امسال کارهای مربوط به آماده‌سازی زمین، ایجاد تاسیسات و ساخت فونداسیون‌های همه این واحدهای مسکونی انجام شود.

استاندار اصفهان با اشاره به ‌اینکه ‌امسال روند اعطای‌ تسهیلات از سوی بانک‌ها خوب شده است، گفت: باید از امکانات موجود برای اجرای سیاست‌های دولت در بخش مسکن و طرح‌های اشتغالزا بهترین استفاده را کرد.

بختیاری همچنین از تدابیر جدید دولت برای مهار گرانی خبر داد و گفت: در استان ‌اصفهان نیز در این مورد تصمیم‌های مهمی گرفته شده است تا صاحبان کالا نتوانند به هر قیمتی که می‌خواهند جنس خود را عرضه کنند.