گروه مسکن- ایران بزرگ‌ترین و تنها تولیدکننده سنگ‌های مهندسی در ابعاد بزرگ در منطقه خاورمیانه و آسیای مرکزی است. مرتضی طالبی، مدیرعامل شرکت فلات سنگ آسیا در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: تکنولوژی به کار رفته در تولید این سنگ‌ها این امکان را مهیا می‌سازد که علاوه‌بر طرح‌های ساده با افزودن اجزای دکوراسیون همچون آیینه، شیشه، سنگ‌های تزئینی و روش شکل‌دهی پیشرفته جلوه متنوعی از محصولات ویژه را خلق کرد.

وی افزود: در ابتدای تولید بخش عمده مواد اولیه از منابع خارجی و با توجه به شناخت روزافزون بازار از محصولات تولیدی شرکت میزان تولید و به منبع آن میزان فروش افزایش چشمگیری داشت که به همین خاطر به سرعت در حال جایگزین کردن مواداولیه داخلی با نمونه خارجی آن هستیم که صرفه‌جویی ارزی را به دنبال خواهد داشت.

طالبی با اشاره به صادرات این سنگ گفت: سنگ‌های تولیدی به کشورهایی همچون ایتالیا، استرالیا، قطر، امارات، چین، مالزی و آذربایجان صادر شده که از این طریق هزاران دلار ارز وارد کشور شده است.

وی تاکید کرد: این شرکت برای ارائه محصولات تولیدی به بازارهای داخلی و خارجی اقدامات و گام‌های اساسی مهمی از طریق راهکارهای مختلف برداشته که امید است در آینده نزدیک فروش در بازارهای داخلی و خارجی به ظرفیت قابل توجهی برسد.