در آینده نزدیک کار طراحی پل جوادیه به اتمام می‌رسد و به زودی ساخت پل جوادیه در جنوب شهر تهران آغاز می‌شود. مدیر اجرایی سازمان فنی‌مهندسی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با بیان این مطلب گفت: عملیات تعریض بزرگراه یادگار امام از پل جوادیه تا میدان بهمن انجام شده و در حال حاضر پیاده‌روسازی آن در دست اجراست و در آینده نزدیک هم آماده بهره‌برداری خواهد بود.

به گفته علیرضا کشمیری، ادامه بزرگراه یادگار امام حدفاصل میدان حق شناس تا میدان بهمن به طول ۵/۳ کیلومتر است که عملیات عمرانی آن از شهریور ۸۵ آغاز شده است.

وی ادامه داد: همچنین طراحی تعریض پل جوادیه - راه‌آهن در دست اجراست و حدودا تا یک ماه‌ آینده کار طراحی آن به اتمام می‌رسد.

به گفته مدیر اجرایی سازمان فنی مهندسی شهرداری تهران، به محض اتمام کار طراحی، عملیات ساخت پل جوادیه را آغاز خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه طول پل جوادیه۴۰۰ متر است، گفت: این پل حد فاصل پل جوادیه تا میدان حق شناس است و چندین معارض ملکی موجود در منطقه مانع از ادامه فعالیت شده است در صورت رفع معارضین کار ظرف مدت ۲ ماه به اتمام خواهد رسید.

مدیر اجرایی سازمان فنی مهندسی شهرداری تهران در خصوص هزینه‌های اجرای این پروژه گفت: ۵۰۰ الی ۶۰۰میلیون تومان هزینه اجرای پروژه بدون رفع معارضین است.