گروه مسکن - شهرداری منطقه ۱۸ تهران تا پایان سال ۸۶، چهار سالن چند منظوره مدیریت بحران در جنوب غرب تهران احداث می‌کند. به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، سید جلال طباطبایی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۸ با اعلام این مطلب گفت: مجموعه‌های مورد اشاره دارای کارایی‌های متعدد برای شهروندان است که در مواقع بروز هرگونه بحران از قبیل سیل، زلزله و غیره از طریق این مراکز به شهروندان و مصدومان، خدمات کمک و امداد لازم ارائه و در شرایط عادی نیز به عنوان سالن‌های ورزشی الزهرا(س) در اختیار شهروندان قرارخواهد گرفت.

وی افزود: این سالن‌ها در نقاط مختلف منطقه از جمله شهرک ولیعصر(عج) شمالی، جنب ساختمان ناحیه ۲ در زمینی به وسعت ۸۳۲۰‌مترمربع، خیابان سلطانی در یافت‌آباد به وسعت ۵۱۶۷مترمربع، داخل بوستان مینا در یافت‌آباد در زمینی به مساحت ۱۸۰۰‌متر‌مربع و خیابان نامدار در شهرک ولیعصر (عج) جنوبی به مساحت ۴۰۰۰‌متر‌مربع از سوی حوزه فنی و عمرانی شهرداری این منطقه در دست اجرا است و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۸ خاطر نشان ساخت: تعداد ۳ سالن از این مجموعه‌ها واقع در بلوار مدائن، بوستان قائم و محله خلیج فارس در سال ۸۵ افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت و هم‌اکنون در اختیار شهروندان است.