عملیات چندین پروژه عمرانی در کیش آغاز خواهد شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با افزایش میزان سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی در این منطقه، تا پایان سال جاری شاهد آغاز عملیات پروژه‌های مختلف عمرانی، زیربنایی و گردشگری در جزیره کیش خواهیم بود. «مجید شایسته» در حاشیه مراسم آغاز احداث یک برج ۱۴طبقه مسکونی در گفت‌وگو با «ایرنا»، افزود: هم‌اکنون سرمایه‌گذاری‌های زیادی در جزیره کیش در حال انجام است و تا پایان سال نیز ساخت و ساز پروژه‌های عمرانی با سرعت بیشتری در جزیره کیش دنبال می‌شود.

به گفته وی، سال ۸۶ سال توسعه سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی در جزیره کیش است و تلاش داریم سرمایه‌گذاری در بخش ساخت‌و‌ساز در این جزیره گسترش یابد.

شایسته با بیان اینکه یکی از اهداف سازمان منطقه آزاد کیش توسعه ساختمان‌های مسکونی، تجاری، تفریحی، هتل‌ها، اداری و دانشگاهی در جزیره کیش است، افزود: تمام سرمایه‌گذاران می‌توانند به تنهایی و یا با مشارکت این سازمان در پروژه‌های مختلف عمرانی با اطمینان سرمایه‌گذاری کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه‌آزاد کیش خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات مناسب زیربنایی در حال حاضر زمینه‌های جذب سرمایه‌گذاری در بخش ساخت‌و‌ساز در جزیره کیش فراهم شده است.

وی به حمایت از سرمایه‌گذاران در منطقه آزاد کیش تاکید کرد و گفت: تمدید معافیت مالیاتی ۱۵ساله توسط شورای عالی مناطق آزاد کشور از جمله این حمایت‌ها در مناطق آزاد و منطقه آزاد کیش است و سرمایه‌گذاران باید از این فرصت مناسب استفاده کنند.

«محمدعلی شایسته‌نیا» افزود: این برج مسکونی با ۱۸هزار و ۲۴۶متر مربع زیربنا در زمینی به مساحت سه هزار و ۴۱۰متر احداث می‌شود و هزینه ساخت آن ۱۶۲میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.