به گفته مدیر عامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران، عملیات اجرایی مجتمع چند منظوره کوهسار سال آینده با مشارکت بخش خصوصی آغاز می‌شود. به گزارش خبرگزاری مهر، دکترهمایون امیر شرفی با بیان این مطلب گفت: مجتمع چند منظوره کوهسار در زمینی به مساحت ۲۲۴ هکتار احداث خواهد شد و شامل ۸ حوزه اصلی است.

وی افزود: مجتمع کوهسار مجتمعی اقامتی، تفریحی، ورزشی، گردشگری است و باغ این مجتمع برای پذیرایی از میهمانان و بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است. وی تصریح کرد: این مجتمع در شمال غرب تهران و حاشیه جاده سولقان احداث می‌شود.

مدیر عامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران اظهار کرد: مجتمع چند منظوره کوهسار با مشارکت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی ساخته می‌شود و با توجه به وسعت و کاربری‌های مختلف و متنوع می‌توان آن را یکی از اصلی‌ترین ومهم‌ترین پروژه‌‌هایی دانست که در سال ۸۶ با مشارکت بخش خصوصی در شهر تهران احداث خواهد شد.

امیر شرفی تاکید کرد: احداث مجتمعی چند منظوره ضمن رفع نیازهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای شهروندان باعث افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران می‌شود.