پروژه بهسازی پیاده‌رو‌های خیابان ولیعصر (عج) پیش از پایان سال به اتمام می‌رسد و طی قراردادی که با پیمانکاران این پروژه بسته شده است تحت هر شرایطی باید این پروژه را به پایان برسانند. دکتر حجت‌ا... ملاصالحی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، اتمام پروژه بهسازی پیاده‌روهای خیابان ولیعصر را که نزدیک به شش ماه از آغاز آن می‌گذرد پیش از سال جدید تضمین کرد و گفت: تا آخر امسال این پروژه با نورپردازی و مبلمان جدید به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران اجرای این طرح را بسیار دردسرساز عنوان کرد و افزود: با این حال این خیابان و پیاده رو آن باید به عنوان الگو در کل کشور مطرح شود و حتی از برخی کشورهای خارجی درخواست اجرای چنین طرح‌هایی را در شهرهای آنها داشته‌ایم.

وی با اشاره به امضای پروتکل همکاری با شهرداری باکو در زمینه بهسازی پیاده‌روهای این شهر گفت: این طرح یک نمونه است و تاثیر خود را بر روی مردم و مسوولان گذاشته است. وی از پایان طرح هم سطح‌سازی پیاده‌رو و خیابان تا پایان این هفته خبر داد و افزود: تا پایان این هفته تمام تقاطع‌های هم سطح و پروژه نورپردازی و مبلمان این طرح آغاز خواهد شد.

ملاصالحی همچنین ساماندهی کیوسک‌های روزنامه‌فروشی این خیابان را نیز در دست اجرا دانست و تاکید کرد: این کیوسک‌ها به صورت شیشه‌ای ساخته خواهند شد تا داخل آنها قابل رویت باشد.