فروش آپارتمان در دبی با بازدید رایگان

نسیم محمدی- به طور معمول تبلیغات بسیاری در شبکه‌های ایرانی خارج از مرزهای ایران و یا برخی روزنامه‌ها در زمینه فروش آپارتمان در دبی وجود دارد، اما برخی برای جلب نظر بیشتر متقاضیان خرید ابتکاراتی به خرج می‌دهند که جالب به نظر می‌رسد. واحدهای آپارتمانی که در متراژهای ۴۵، ۵۰ و ۶۲ متری طراحی شده است، پذیرای مشتریان در برج نیلی هستند که به صورت رایگان از طریق آژانس مسکن مربوطه به منطقه Jomaravillage سفر کرده‌اند.

این واحدهای آپارتمان‌ از طبقه اول تا پنجم را به خود اختصاص داده‌اند و به صورت پیش فروش به متقاضیان واگذار می‌شود. برج نیلی که قرار است در ۶۱ طبقه ساخته شود، واحدهای خود را در سال ۲۰۰۹ تحویل خواهد داد. شرایط پیش خرید این و احدها به این‌گونه است که زمان انعقاد قرارداد ۵درصد از مبلغ واحد به صورت نقدی دریافت می‌شود، پس از یک ماه ۱۵درصد و ۸۰درصد باقی مانده مبلغ طی اقساط سه ماهه پرداخته می‌شود. براساس نظریه‌های کارشناسی واحد ۴۵ متری ۹۵میلیون تومان، ۵۰ متری ۱۱۰میلیون تومان و ۶۲ متری ۱۳۵میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

در زمینه امکانات این واحدها باید گفت تمامی انتظاراتی را که مشتری از یک هتل ۵ ستاره دارد، می‌تواند در آن بیابد. امکاناتی نظیر سونا، جکوزی، پارکینگ اختصاصی و...