یک قطعه زمین گران‌قیمت
الهام علاقه‌بندان - همانطور‌که ارزان‌ترین‌ها همواره وجود دارند میان هزاران گزینه موجود، گزینه‌هایی هستند که گران‌ترین هم محسوب می‌شوند.

در بازار معاملات زمین هم در بخش‌هایی از پایتخت بسته به موقعیت جغرافیایی زمین، متراژ، بر زمین، داشتن جواز ساخت و عواملی از این دست، قیمت زمین بالا و پایین می‌رود.
یکی از زمین‌های گرانقیمت تهران در خیابان سهروردی شمالی واقع شده است. این قطعه زمین دارای 3 بر است.قیمت این زمین 285 متری، 6میلیارد و 80میلیون تومان است که قیمت هر متر آن 21میلیون و 330هزار تومان اعلام شده است.


یک قطعه زمین دیگر




اگرچه پدران و بزرگان فامیل همواره می‌گویند زمین باارزش‌ترین سرمایه است و بنابه قولی «زمین همان مرد خانواده است» اما، زمین‌هایی هم هستند که قیمت‌شان چندان که باید و شاید بالا نیست و در توان خرید مصرف‌کننده است. یکی از این زمین‌ها در خیابان فاطمی واقع شده که با توجه به تجاری بودن این منطقه، قیمت زمین به نظر بسیار ارزان می‌آید. این زمین دارای ۱۰ متر بر شمالی و همچنین مجوز ساخت است. متراژ زمین ۲۶۳ متر و امکان ساخت ۴ طبقه و دارای دستور نقشه ساخت است. قیمت هر مترمربع این زمین ۱میلیون و ۲۵۵هزار و قیمت کل زمین ۳۳۰میلیون است.