ارزان‌ترین ویلای ساحل خزر در منطقه سیاهرود ۳۲۰ متر ۷۰میلیون

الهام علاقه‌بندان - همان‌طور که شمال کشور مملو از ویلاهای گران قیمت و با متراژهای بالا است، ویلاهای ارزان‌قیمت و متراژ نه چندان بالا هم موجود است.یکی از ویلاهای ارزان قیمت شمال کشور در منطقه سیاهرود واقع شده، این ویلا با ۱۸۰ متر زیربنا در ۳۲۰ متر زمین احداث شده و قیمت آن ۷۰میلیون تومان است. این ویلای ارزان‌قیمت دارای سند مالکیت بوده، اما از نظر امکانات در مقایسه با ویلاهای گران قیمت شمال کشور بسیار ضعیف است، به طوری که تنها از امکانات اولیه شامل آب، برق، گاز و تلفن بهره می‌جوید.یکی از دلایلی که موجب ارزانی ویلاهایی بدین سبک شده خارج بودن این ویلاها از مجتمع‌های مسکونی است. گران‌ترین ویلای دریای خزر در شهرک درناسر

۱میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان

چهره مناطق شمالی کشور در ساحل دریای خزر که پیش‌ترها زمین‌های کشاورزی و جنگل‌های تودرتو منظره غالب در این نواحی بود با رشد ساخت‌وساز ویلا و مجتمع‌های مسکونی توسط اقشار مرفه و شرکت‌های انبوه‌ساز به شهرهای امروزی شبیه‌تر شده است، با این تفاوت که متراژ خانه‌های ویلایی شمال با آپارتمان‌های سوئیت‌ مانند شهرهای بزرگ بسیار متفاوت است.در شمال کشور متراژهای بالا هوای مناسب و نزدیک بودن به تفرج‌گاه‌ها مهم‌ترین عوامل افزایش قیمت در این نواحی است.

یکی از گران‌ترین ویلاهای شمال کشور در شهرک درناسر در منطقه وازی واقع شده است. شهرک درناسر ۵ کیلومتر بعد از رویال به سمت نوشهر احداث شده است.این ویلای ۱میلیاردی در ۳۸۰۰ متر زمین با ۶۰۰ متر بنا ساخته شده است. ویلای گران‌قیمت شهرک درناسر دارای سند مالکیت ۲ سالن بالا و پایین (دوبلکس) ۵ خوابه و ۵ سرویس است. استخر و سونا جزو مشاعات شهرک درناسر است.

ویلاهای میلیونی رویان

یکی از ویلاهای نه چندان گران قیمت شمال کشور (البته در مقایسه با قیمت‌های میلیاردی ویلاها) در شهرک دریاشهر واقع شده است.

این ویلا در یک کیلومتری شهر رویان واقع شده است.همچنین این ویلا با ۲۰۰متربنا در ۷۰۰متر زمین احداث شده است.

ویلای شهرک دریاشهر ۴خوابه هر خواب دارای سرویس مجهز به استخر، جکوزی و سونا با قیمت ۳۵۰میلیون به فروش می‌رسد. شاید بخواهید صاحب چند ویلای بزرگ و زیبا شوید در این‌صورت برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مدیر شهرک درناسر آقای جلاب ۱۲۵۵۶۵۰-۰۹۱۱ تماس بگیرید.