ایرانیان، پاساژی برای فردا

«ایرانیان» در ضلع جنوب شرقی میدان ولی‌عصر واقع شده که از نظر موقعیت جغرافیایی و قیمت فروش در آینده‌ای نزدیک به یکی از مراکز تجاری صاحب‌نام پایتخت تبدیل می‌شود. قیمت باورنکردنی واحد‌های آماده تحویل با سند قطعی در مقایسه با دیگر مراکز مشابه، موقعیت مناسب جغرافیایی به دلیل واقع شدن در جنب میدان ولیعصر، وجود بازار بکر موبایل برای صاحبان مشاغل و... همگی از عوامل اصلی روشن بودن آینده سرمایه‌گذاری در این پاساژ است.

عملیات ساخت پاساژ از سال ۷۶ آغاز و در سال ۷۹ به پایان رسید و در واقع ایرانیان جزو پاساژ‌های نوساز تهران به حساب می‌آید.

پاساژ ایرانیان، ۱۲ طبقه، شامل ۲طبقه تجاری، ۱۰طبقه اداری به همراه ۴ طبقه تاسیسات و پارکینگ بدنه اصلی ایرانیان را تشکیل داده‌اند.

پاساژ ایرانیان برخلاف تصور فعالیت تخصصی ندارد، اما پیش‌بینی می‌شود با توجه به نیاز منطقه این پاساژ به مرکزی قوی و تخصصی در امر ارائه خدمات گوشی تلفن‌همراه، در آینده نزدیک تبدیل شود و به طور تخصصی در این زمینه فعالیت کند. نصب سیستم تقویت آنتن موبایل و تمایل صاحبان واحد‌ها به تغییر صنف خود از مقدمات تبدیل پاساژ به مرکزی برای فروش گوشی موبایل است.

پله‌برقی در طبقات تجاری، آسانسور در طبقات اداری، نگهبانی، سیستم دوربین مداربسته از امکانات پاساژ است.

نوسانات قیمت واحد‌های تجاری در طبقات مختلف پاساژ از دیگر مجتمع‌های تجاری تبعیت می‌کند، به طوری که قیمت مغازه در طبقه اول، همکف، متراژ پایین بر بالاتر بودن قیمت‌ها تاثیر می‌گذارد.

دید به میدان از امتیازات واحد‌های اداری در مجتمع به حساب می‌آید. کوچک‌ترین و بزرگ‌ترین واحد تجاری به ترتیب: ۱۴ و ۶۰متر هستند. متراژ واحد‌های اداری نیز از ۵۱ تا ۱۲۳متر متغیر هستند.