سعید عامری- پیش‌فروش زیباترین مجتمع مسکونی در بهترین موقعیت شهرستان محمودآباد توسط یک شرکت ساختمان‌سازی آغاز شده است.این شرکت ساختمان‌سازی با امکاناتی که در سایت خود برای معرفی این مجتمع مسکونی معرفی کرده است، توانسته بالغ بر ۴۰درصد از واحدهای آپارتمانی «خانه دریا» را پیش‌فروش کند. این سایت با نمایش انیمیشن‌هایی از آپارتمان‌های در حال ساخت، شرایطی را فراهم آورده که می‌توانید محیط زندگی و آپارتمان پیش‌خرید خود را ببینید.شما با محیطی که در آن زندگی خواهید کرد، آشنا می‌شوید.

تمام امکانات فنی، مهندسی و مبلمان داخلی آپارتمان شما را طراحی و متحرک‌سازی کرده‌اند. از پله‌های ساختمان بالا می‌روید! وارد خانه شده و در فضای خانه گردش می‌کنید و تمام امکانات در نظر گرفته شده واحد پیش‌خرید خود را به تماشا می‌نشینید.

این روزها با نوسان قیمت زمین و مسکن در شهرهای شمالی کشور و ورود سرمایه‌گذاران مسکن در این منطقه خوش‌آب و هوا «مجتمع خانه دریا» را که تا ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته به یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های مسکونی در حال ساخت شمال کشور تبدیل کرده است.

در طرح شهرک، علاوه بر شبکه‌های زیربنایی از قبیل ایجاد معابر و دسترسی‌های مناسب، مرکز تفریحی با امکان استفاده ساکنان از پارک جنگلی ۱۹هکتاری و نیز فضای بازی بچه‌ها و استراحت بزرگسالان در نظر گرفته شده است.پلاژهای اختصاصی با امکانات مجهز در ۲۲۰۰متر از ساحل زیبای شنی پیش‌بینی و اجرا شده است. ۱۲هزار مترمربع از سایت‌های مجموعه هم به پارک‌ها و فضای بازی کودکان تخصیص داده شده است. در این مجتمع مسکونی واحدهای ۸۹ تا ۱۲۴متری پیش‌فروش می‌شود.

یکی از کامل‌ترین و زیباترین طرح‌های شهرسازی در سطح منطقه است که تاکنون اجرا شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت khaneh.com مراجعه کنید.