با تشکر از ضمیمه بازار مسکن، مایلم در مورد گرانی کرایه خانه‌ها وافزایش هر روزه آنها مطالبی را بیان کنم. ما چندین سال است که اجاره‌نشین هستیم و هر ساله یا حداقل ۲سال یکبار محل زندگیمان را عوض می‌کنیم. تا چند سال پیش این جابه‌جایی با تمام مشکلات و معضلاتش خیلی راحتر از این چند سال اخیر بود. چرا که قبلا این امید بود که بتوان خانه‌ای را در حد همان محل سکونت قبلی و با همان میزان پول یا کمی بیشتر برای اجاره تهیه کرد، اما این چند سال اخیر قیمت کرایه‌خانه‌ها بسیار کمرشکن شده و دلواپسی مردم از این جابه‌جایی بیشتر شده چرا که می‌دانیم با هر تغییر خانه‌ای حداقل ۵۰هزار تومان یا بیشتر باید به کرایه‌خانه‌هایمان اضافه کنیم.

این افزایش کرایه‌خانه‌ها جدا به معضلی بزرگ برای قشر اجاره نشین تبدیل شده است، چرا که درآمدها اضافه که نشده هیچ، بسیاری از کسب و کارها هم کساد شده و عملا پولی در دست مردم نیست که بتوانند این ارقام نجومی کرایه خانه‌ها را پرداخت کنند، اما ناچارند با هزار قرض و پس‌انداز کرایه‌خانه‌ها را پرداخت کنند والا مجبورند در پارک‌ها و در چادر زندگی کنند که این فکر هم باز عملی نیست چرا که شهرداری مانع از این کار می‌شود.

از مسوولان ذی‌ربط تقاضا می‌کنیم به این کابوس وحشتناک پایانی دهند و این مشکل بزرگ را از سر راه اجاره‌نشین‌ها بردارند تا آنها هم بتوانند مانند بقیه مردم شب با خیال آسوده‌تر بخوابند و تمام روز به فکر پایان ماه و پرداخت اجاره‌‌خانه نباشند، چرا که به نظر اینجانب این امر فقط از دست مسوولان و با تصویب قانون و یا لایحه‌ای بر‌می‌آید تا با آن اجاره‌خانه‌ها حداقل تثبیت شود و هر روز به قیمت آنها افزوده نشود.