احداث ساختمان شرکت مخابرات در سمنان

شرکت سهامی مخابرات استان سمنان در نظر دارد احداث ساختمان مرکز شهید قندی را در شهرستان سمنان از طریق مناقصه به بخش‌خصوصی واگذار کند.

از پیمانکاران حقوقی واجد شرایط و با تجربه دعوت شده است برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه از ۲۵ خردادماه تا ۶ تیرماه با همراه داشتن رسید بانکی واریزی به مبلغ ۲۰هزار ریال به حساب شماره ۲۱۷۴۷۹۲۹۸۵۰۰۶ این شرکت نزد بانک ملی شعبه مرکزی سمنان کد ۲۵۰۱ به نشانی سمنان، میدان ۷ تیر، شرکت مخابرات استان سمنان، اداره خرید و قراردادها یا سایت www.Semnantelecom.ir مراجعه کنند. اجرای پروژه‌های بهسازی ساختمان ICT

شرکت مخابرات استان مرکزی در نظر دارد بهسازی ساختمان ICT تعداد ۱۲ روستا از توابع شهرستان شازند را تا سقف ۴۸۰میلیون ریال، بهسازی ساختمان ICT تعداد ۱۶ روستا از توابع شهرستان خمین را تا سقف ۶۴۰میلیون ریال، بهسازی ساختمان ICT تعداد ۹ روستا از توابع شهر هندور را تا سقف ۳۶۰میلیون ریال و بهسازی ساختمان ICT تعداد ۶ روستا از توابع شهرستان زرندیه تا سقف ۲۴۰میلیون ریال را از مناقصه واگذار کند.

اشخاص حقوقی فعال در این زمینه می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه تا ۳۰خرداد ماه با همراه داشتن رسید بانکی واریزی مبلغ ۵۰هزار ریال بابت هر پروژه به حساب ۹۶۲۵۶ نزد بانک ملی شعبه مرکزی اراک به نشانی اراک، خیابان دانشگاه، انتهای خیابان خانه‌سازی قنات، ساختمان شماره یک مخابرات، طبقه همکف، واحد قراردادها مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۲۲۶۱۰۰۳-۰۸۶۱ تماس بگیرند.

احداث سکوی تماشاچی استادیوم

شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در نظر دارد احداث سکوی تماشاچیان استادیوم ۱۵ خرداد زنجان را از طریق مناقصه واگذار کند.از مشاوران دارای رتبه ۲ در گرایش ساختمان‌های ورزشی که دارای سوابق کاری مشابه در زمینه پروژه‌های ذکر شده، دعوت شده است سوابق کاری خود را برای بررسی تا ۳۰ خردادماه به معاونت فنی و مهندسی شرکت واقع در تهران، میدان مادر (محسنی)، خیابان رازان جنوبی، میدان کاظمی مجموعه ورزشی شهید کشوری ارسال کنند.

اجرای محوطه‌سازی مجموعه خدماتی شهرک صنعتی اردستان

شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان در نظر دارد اجرای محوطه‌سازی توسعه شهرک صنعتی اردستان با برآورد اولیه هزینه ۷میلیارد و یکصدمیلیون ریال، محوطه‌سازی مجموعه خدماتی شهرک صنعتی سگزی با برآورد اولیه هزینه یک‌میلیارد و ۴۷۴میلیون ریال، اجرای شبکه روشنایی شهرک صنعتی و رامشه را با برآورد اولیه هزینه یک‌میلیارد و ۲۷۳میلیون ریال از طریق مناقصه واگذار کند.

از کلیه شرکت‌های دارای رتبه‌بندی مرتبط از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و سابقه کار مرتبط دعوت شده است، برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه تا اول تیرماه به دبیرخانه واقع در اصفهان، خیابان ۲۲ بهمن، مجتمع اداری امیرکبیر و سایت www.isfahaniec.ir ارسال کنند.

احداث ساختمان

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران در نظر دارد طراحی و احداث بناهای مورد نیاز در تاسیسات ۱۸هزار تنی گاز مایع- ری جمعا ۱۱۸متر مربع را از طریق مناقصه واگذار کند.

از پیمانکاران دارای رتبه بندی حداقل پایه ۵در رشته ساختمان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور دعوت شده است برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه تا ۲۹خرداد ماه به نشانی خیابان بهار، نبش سمیه، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، طبقه دوم، اتاق ۲۱۷ و سایت www.shana.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۷۷۶۵۴۷۲۸تماس بگیرند.

احداث ساختمان نمازخانه، بوفه و مرکز خرید و فروش خودرو

شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر وابسته به شهرداری تهران در نظر دارد ساخت ساختمان نمازخانه و بوفه و مرکز خرید و فروش خودرو واقع در محدوده منطقه ۱۹ را به مساحت حدود ۴۰۰متر مربع از طریق مناقصه واگذار کند.

از کلیه اشخاص حقوقی که در این زمینه فعالیت دارند دعوت شده است تا اول تیر ماه به نشانی خیابان گاندی جنوبی، کوچه یکم، پلاک ۱۲، قسمت دبیرخانه مراجعه کنند.