طراحی ساختمان و اجرای سالن کارگاهی سازه فضای باز در دانشگاه آزاد الیگودرز

دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز در نظر دارد طراحی سازه و تاسیسات ساختمان آموزش و آمفی‌تئاتر با زیربنای حدود ۴هزار مترمربع و اجرای سالن کارگاهی سازه فضای باز با سیستم اسپیس‌فریم خود را با زیربنای حدود ۶۷۲مترمربع از طریق مناقصه واگذار کند. از شرکت‌های پیمانکاری دعوت شده است تا ۲۹خردادماه به نشانی الیگودرز، جاده کمربندی، میدان دانشگاه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز، حوزه عمران مراجعه کنند یا با شماره‌تلفن‌های ۳-۲۲۳۴۷۳۱-۰۶۶۴ تماس بگیرند. ساخت بیمارستان

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فارس در نظر دارد اجرای عملیات بیمارستان آباده را واقع در شهرستان آباده با زیربنای حدود ۱۲هزار مترمربع (اسکلت بتنی ۷هزار و ۵۰۰متر و بازسازی ۴۵هزار مترمربع) از طریق مناقصه واگذار کند.

از متقاضیان دارای سابقه مرتبط دعوت شده است تا ۲۷خردادماه به مدیریت فنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز واقع در خیابان زند، جنب هلال‌احمر، طبقه اول، ساختمان مرکزی دانشگاه مراجعه کنند.

نگهداری و تعمیرات ساختمان‌های صنعتی و جاده‌ها

شرکت فولاد مبارکه اصفهان در نظر دارد انجام کلیه عملیات مربوط به نگهداری و تعمیرات ساختمان‌های صنعتی و جاده‌ها در نواحی نورد سرد و نورد گرم و انرژی و سیالات مربوطه خود را از طریق مناقصه واگذار کند.متقاضیان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه تا ۲۹خردادماه به نشانی اصفهان، میدان آزادی، ابتدای خیابان آزادگان، دفتر خرید و سایت www.mobarakeh-steel.ir و www.ariatender.com مراجعه کنند یا با شماره‌تلفن‌های ۳۲۶۲-۰۳۳۵۵۴۳ و ۳۳۲۵۳۲۵-۰۳۱۱ داخلی ۳۲۶۲ تماس بگیرند.

احداث ساختمان‌های خدمات عمومی بهرگان

شرکت نفت فلات قاره ایران در نظر دارد طراحی، تهیه و تدارک کالا و اجرای پروژه احداث ساختمان‌های خدمات عمومی بهرگان را از طریق مناقصه واگذار کند.از پیمانکاران متقاضی دارای حداقل رتبه ۳ طرح و ساخت (EPC) از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یا دارای مدارک مشارکت (پیمانکار-مشاور) دعوت شده است برای اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی شرکت به نشانی www.Iooc.co.ir مراجعه کنند.

احداث ساختمان

موسسه تحقیقات شیلات ایران در نظر دارد ساختمان تحقیقاتی آزمایشگاهی ایستگاه تحقیقات ماهیان سردآبی خود را واقع در شهرستان یاسوج به مساحت ۴۰۰مترمربع از طریق مناقصه واگذار کند. از کلیه پیمانکاران متقاضی دعوت می‌شود برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه تا ۲۶خردادماه به دبیرخانه کمیسیون معاملات موسسه واقع در تهران، خیابان فاطمی غربی، جنب سفارت پاکستان، شماره ۲۹۷، طبقه سوم مراجعه کنند.

عملیات محوطه‌سازی

شرکت مخابرات استان کردستان در نظر دارد عملیات محوطه‌سازی ایستگاه هالتوزان با برآورد اولیه هزینه ۸۸۵میلیون و ۶۳۲هزار ریال را از طریق مناقصه واگذار کند.از اشخاص حقوقی واجد شرایط دعوت شده است تا ۲۹خردادماه با همراه داشتن رسید بانکی واریز مبلغ ۵۰هزار ریال به حساب شماره ۲۱۷۴۷۹۴۲۰۷۰۰۵ سیبا نزد بانک ملی شعبه مرکزی سنندج به نشانی استان کردستان، شهر سنندج، خیابان فردوسی، ساختمان مرکزی شرکت مخابرات استان کردستان، اداره خرید و قراردادها و سایت www.tckurd.ir مراجعه کنند.

عملیات محوطه‌سازی مجتمع مسکونی

آموزش تخصص‌های دریایی (رشت) در نظر دارد اجرای حدود ۲هزار مترمربع محوطه‌سازی یکی از مجتمع‌های مسکونی خود واقع در خیابان پاسداران رشت شامل آسفالت و جدول‌گذاری را از طریق مناقصه واگذار کند. متقاضیان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه تا ۲۶خردادماه به نشانی رشت، بزرگراه شهید مدرس، میدان نیروی دریایی، فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی- مهندسی ساختمان و تاسیسات دایره طرح و برنامه‌ریزی مراجعه کنند یا با شماره‌تلفن‌های ۳۲۳۹۹۵۴ و ۳۲۳۸۲۷۲-۰۱۳۱ داخلی ۳۶۲۱ (طرح و برنامه‌ریزی) تماس بگیرند.