نمایشگاه مصالح و تجهیزات ساختمانی ایران در دبی

اولین نمایشگاه تخصصی مصالح، تجهیزات ساختمانی، سنگ و دکوراسیون جمهوری اسلامی ایران از ۲۱تا ۲۳خرداد ماه جاری در مرکز نمایشگاه‌های دبی برگزار خواهد شد. به گزارش «ایرنا»، در این نمایشگاه ۳۵شرکت فعال در زمینه‌های کاشی و سرامیک، انواع سنگ‌های ساختمانی، خدمات فنی و مهندسی، صنایع چوب، لوله و اتصالات، گچ و سیمان، انواع قالب‌ها و سازه‌های ساختمانی، طراحی و ساخت دکوراسیون، موکت، چمن مصنوعی و سایر تجهیزات ساختمانی حضور دارند.

«مهدی سعیدالذاکرین»، مدیر اجرایی این نمایشگاه در دبی گفت: تاکنون نمایشگاهی در این زمینه از سوی شرکت‌های ایرانی در کشور امارات متحده عربی برگزار نشده بود.

وی با اشاره به میزان سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در زمینه ساخت و ساز در امارات متحده عربی افزود: در بخش ساختمان‌سازی و انبوه‌سازی مسکن، امارات متحده عربی سالانه بیش از ۲۰۰میلیارد دلار سرمایه در گردش دارد.

سعیدالذاکرین گفت: برگزاری این نمایشگاه گامی موثر برای ارتقای صادرات غیرنفتی کشور و فرصت مناسبی برای ارائه بخشی از توانمندی‌های تولید‌کنندگان مصالح ساختمانی و دانش مهندسین ایرانی در زمینه طراحی و ساخت و ساز است. وی افزود: از پیمانکاران و سرمایه‌گذاران اماراتی برای بازدید از این نمایشگاه دعوت به عمل آمده تا از نزدیک با توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی بیشتر آشنا شوند.