عملیات اجرایی احداث پروژه ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) حد فاصل خیابان سعادت‌آباد تا تقاطع چمران تا پایان نیمه اول سال جاری به اتمام می‌رسد. به گزارش ایسنا، مهندس مسعود نصر آزادانی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: این پروژه با معارضین زیادی دست به گریبان بوده اما در حال حاضر تنها معارض این پروژه پست برق زندان اوین است. وی افزود: تا کنون برای احداث پروژه ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) که بخش عمده‌ای از آن محقق شده، ۹میلیارد تومان هزینه شده است و پیش‌بینی می‌شود هزینه نهایی این بخش از پروژه حدود ۱۵میلیارد تومان باشد.

وی تصریح کرد: طول پروژه ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) حدفاصل خیابان سعادت‌آباد تا تقاطع چمران حدود ۵/۲ کیلومتر است و دارای ۲ پل بزرگ به نام درکه و یک پل به نام پل‌چمران است.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران تاکید کرد: احداث این پروژه ترافیک مسیر شمالی و جنوبی محدوده غرب تهران را کاهش می‌دهد و بار ترافیک را در مسیر شرقی -غربی توزیع می‌کند. نصر آزادانی درباره فاز سوم بزرگراه یادگار امام (ره) گفت: فاز سوم این پروژه یعنی حد فاصل نهر فیروزآباد تا میدان بهمن در دست طراحی است و پس از تکمیل طراحی عملیات اجرایی احداث این بخش از پروژه یادگار امام(ره) آغاز خواهد شد.