احداث رستوران کمپ، درمانگاه

۴۰ واحد مسکونی و... در لاوان

شرکت نفت فلات قاره ایران در نظر دارد پروژه‌های احداث رستوران کمپ رشادت، احداث ۴۰ واحد مسکونی، ساختمان تجهیزات آزمایشگاه نفت، حفاظت فنی و بازرسی فنی و درمانگاه منطقه لاوان را از طریق مناقصه‌های جداگانه واگذار کند. از پیمانکاران واجد شرایط دارای رتبه ۳ (برای شرکت در مناقصه ساخت رستوران رتبه ۴) در رشته ساختمان از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و سایت اینترنتی WWW.IOOC.CO.IR مراجعه کنند.

ساخت دیوار چینی برای دپوی گندم

شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۰ یزد در نظر دارد ساخت نزدیک به یک هزار و ۵۰۰ متر دیوار چینی برای دپوی گندم را از طریق مناقصه واگذار کند. متقاضیان می‌توانند برای اطلاع بیشتر از شرایط مناقصه تا ۱۸ خرداد ماه به معاونت فنی شرکت واقع در بلوار دانشجو مراجعه کنند.

ساخت فاز دوم سوله ورزشی دانشگاه‌آزاد در گرمسار

دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در نظر دارد که عملیات اجرای فاز دوم سوله ورزشی را به مساحت ۳هزار و ۶۰۰ متر مربع از طریق مناقصه واگذار کند.

از پیمانکاران دارای رتبه‌بندی درجه ۳ از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دعوت می‌شود تا ۲۲ خردادماه به دانشگاه آزاد اسلامی، واحد گرمسار، مدیر امور اداری مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۴۲۲۹۹۶۸-۰۲۳۲ تماس بگیرند.

احداث ساختمان مجتمع فرهنگی و هنری چلگرد

سازمان مسکن و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری در نظر دارد احداث ساختمان مجتمع فرهنگی و هنری چلگرد و ساختمان کلانتری ناغان را از طریق مناقصه واگذار کند. متقاضیان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه تا ۲۲ خردادماه به نشانی وب سایت‌www.Chaharmahal-maskan.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های ۴-۳۳۳۳۲۲۲-۰۳۸۱ تماس بگیرند.

احداث سوله پارک بازیافت

شهرداری منطقه ۱۶ در نظر دارد عملیات احداث سوله پارک بازیافت را با برآورد هزینه یک‌میلیارد‌ریال از طریق مناقصه به بخش‌خصوصی واگذار کند. پیمانکاران متقاضی در صورت داشتن کارت شناسایی صادره از اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی شهرداری تهران می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه تا ۲۷ خردادماه به شهرداری منطقه ۱۶ واقع در میدان بهمن، خیابان دشت آزادگان جنوبی، جنب پارک بهمن، واحد قراردادها مراجعه کنند.

اجرای مخزن بتنی آب

شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان در نظر دارد اجرای پروژه مخزن یک‌هزار مترمکعبی بتنی آب شهرک‌های صنعتی الشتر را با برآورد اولیه هزینه یک‌میلیارد و ۴۴میلیون و ۱۳۳هزار ریال از طریق مناقصه واگذار کند.از پیمانکاران دارای صلاحیت دعوت می‌شود برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه تا ۲۳ خردادماه به نشانی خرم‌آباد، فاز یک کیو، ابتدای بلوار مدیریت، پلاک ۵۱ و ۵۳ و سایت

www.Iorestaniec.ir مراجعه کنند یا با شماره‌تلفن‌های ۳۲۲۶۷۹۰ و ۳۲۲۹۰۰۷-۰۶۶۱ تماس بگیرند.

واگذاری پروژه زیرسازی

جدول‌گذاری و آسفالت و احداث پارک آموزش ترافیک

شهرداری قزوین در نظر دارد پروژه زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت ناحیه چوبیندر را با اعتبار یک میلیارد ریال و نیز احداث پارک آموزش ترافیک را با مقیاس کوچک با اعتبار ۴۰۰میلیون‌ریال را از طریق مناقصه واگذار کند.از پیمانکاران متقاضی دعوت شده است برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه تا ۲۳خردادماه به واحد قراردادهای شهرداری قزوین مراجعه کنند.