ساخت سوله ورزشی

شرکت سهامی آب منطقه‌ای استان کهکیلویه و بویر‌احمد در نظر دارد اجرای بخشی از سوله ورزشی این شرکت را به پیمانکاران واجد شرایط و تایید صلاحیت شده از مراجع قانونی در زمینه سوله‌سازی از طریق مناقصه واگذار کند.

متقاضیان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه تا ۱۹ خردادماه به نشانی یاسوج، بلوار مطهری، اداره قراردادها، شرکت سهامی آب منطقه‌ای استان مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های ۳-۳۳۳۴۸۱۲-۰۷۴۱ تماس بگیرند. احداث ساختمان‌های اداری بندر فریدونکنار

سازمان بنادر و کشتیرانی، اداره کل بنادر و کشتیرانی استان‌‌های مازندران و گلستان (بندر نوشهر) در نظر دارد احداث ساختمان‌های اداری بندر فریدونکنار را با برآورد اولیه هزینه ۹میلیارد و ۹۷۵میلیون و ۵۷۸هزار ریال از طریق مناقصه واگذار کند.از پیمانکاران دارای حداقل رتبه‌بندی پایه ۴ رشته ابنیه و پایه ۵ رشته تاسیسات و تجهیزات از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دعوت شده است، برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه تا ۲۴خردادماه به مهندسان مشاور عمران ایران واقع در تهران، بلوار آفریقا، بعد از تقاطع میرداماد، خیابان تابان غربی، پلاک ۷۱، طبقه دوم، مهندس اسکندری و یا سایت WWW.IRANETS.IR مراجعه کنند یا با شماره‌تلفن‌های ۱۲-۸۸۸۸۹۴۱۰ تماس بگیرند.

ساخت مرکز تلفن خادم‌آباد

شرکت مخابرات استان تهران در نظر دارد عملیات احداث ساختمان مرکزی تلفن خادم‌آباد شامل امور ساختمانی، تاسیسات الکتریکی و مکانیکی با برآورد اولیه ۴میلیارد و ۶۳۵میلیون و ۵۵۵هزار ریال را از طریق مناقصه واگذار کند.

از اشخاص حقوقی دارای حداقل پایه ۴ رشته ابنیه از دفاتر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دعوت شده است تا ۲۳ خرداد ماه به واحد تدارکات، اداره مالی- اداری، معاونت اداری و اقتصادی به نشانی بزرگراه کردستان، نرسیده به خیابان ملاصدرا، اول خیابان سهیل، ساختمان شاهد، طبقه سوم، اتاق ۳۲۷ و سایت WWW.TCT.IR مراجعه کنند.

ساخت انبار سرپوشیده

شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد در نظر دارد احداث انبار سرپوشیده‌ای را به مساحت ۳هزار مترمربع در پالایشگاه با برآورد اولیه هزینه ۳میلیارد ریال از طریق مناقصه واگذار کند.

از پیمانکاران متقاضی دارای پایه ۵ رشته ساختمان، در صورت داشتن حداقل ۲مورد سابقه کاری مرتبط دعوت شده است، برای دریافت اسناد مناقصه تا ۱۹ خردادماه به نشانی مشهد، خیابان آبکوه، نبش دانشسرای شمالی، واحد امور قراردادها و سایت www.shana.ir و www.khangiran.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۷۲۹۸۰۵۵-۰۵۱۱ تماس بگیرند.

احداث شبکه جمع‌آوری فاضلاب

شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی در نظر دارد احداث شبکه جمع‌آوری فاضلاب قسمتی از نقاط باقیمانده ارومیه را در دو بخش یک و دو هر کدام با برآورد اولیه هزینه ۲۰میلیارد و ۴۲۶میلیون و ۷۴۸هزار ریال از طریق مناقصه واگذار کند.

از پیمانکاران دارای پایه ۴ آب و بالاتر دعوت می‌شود تا ۲۲ خردادماه با همراه داشتن رسید بانکی به مبلغ ۲۰هزار ریال واریزی به حساب جاری شماره ۱۳۳۱ نزد بانک ملی شعبه آب و فاضلاب ارومیه (کد بانک ۵۱۲۱) به دفتر قراردادها و خدمات طرح‌ها این شرکت به نشانی ارومیه، انتهای خیابان ارتش، فلکه مخابرات، ستاد شرکت آب و فاضلاب و سایت WWW.WAWW.IR مراجعه کنند.

تکمیل پروژه کمیته ملی المپیک در تهران

شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در نظر دارد تکمیل پروژه کمیته ملی المپیک را در تهران با برآورد تقریبی هزینه ۵۰میلیارد ریال و مساحت تقریبی ۱۳هزار مترمربع در تهران از طریق مناقصه واگذار کند. از پیمانکاران متقاضی دارای حداقل رتبه ۳ ابنیه و ۳ تاسیسات دعوت شده است برای اطلاعات بیشتر از شرایط مناقصه تا ۱۸ خردادماه به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، بین چهارراه طالقانی و میدان ولیعصر، کوی گیلان، پلاک ۱۸ واحد ۱۷، طبقه چهارم مهندسین مشاور اسلیم گستر، مراجعه کنند.