در سال گذشته ۹۷‌درصد برنامه‌های مصوب شورای شهر تهران اجرا شد اما تا مرتفع شدن نیازهای مردمی فاصله زیادی داریم، زیرا تهران در زیرساخت‌ها دچار مشکل است. به گزارش خبرگزاری مهر، مهندس فرهاد یعقوبی، معاون شهردار تهران در جلسه شورایاران محلات منطقه ۵، با اشاره به اتمام بیش از ۳۰۰ پروژه در مناطق ۲۲ گانه تهران، گفت: در سال گذشته ۹۷‌درصد برنامه‌های مصوب شورای شهر تهران اجرا شد. در بخش آسفالت نسبت به سال ۸۴ بیش از ۷۰‌درصد رشد داشته‌ایم اما تا مرتفع کردن نیازهای مردمی فاصله زیادی داریم. در حقیقت تهران در زیرساخت‌ها دچار مشکل است.

معاون امور مناطق شهرداری تهران در ادامه به ابلاغ طرح تفضیلی مناطق اشاره کرد و افزود: امسال که طرح تفصیلی مناطق ابلاغ می‌شود باید در ۳ ماهه اول ۳۳‌درصد فعالیت‌ها انجام شده و تا پایان آذر ۸۶ نیز صد‌درصد برنامه‌ها اجرا شده باشد. دراین میان شورایاران نیز باید همکاری و نظارت لازم را با شهرداری داشته باشند.

در ادامه جلسه، شهردار منطقه ۵ با اشاره به فعالیت‌های سال ۸۵ منطقه گفت: منطقه ۵ شهرداری تهران جزو بزرگترین مناطق است و بودجه و امکانات باید بر اساس وسعت منطقه تنظیم شود، چون ما در سال گذشته ۱۱میلیارد تومان مازاد بر بودجه خود هزینه کردیم.

در سال گذشته حدود ۵۲‌درصد از معابر منطقه ۵ را آسفالت کردیم و در نظر داریم امسال، آسفالت ۴۸‌درصد مابقی را به پایان برسانیم.