احداث ساختمان دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور در ۵ مناقصه جداگانه اجرای ساختمان مرکز نجف‌آباد به مساحت ۲هزار و ۲۰۰مترمربع شامل خاکبرداری، فونداسیون، اسکلت، سقف، سفت‌کاری، لوله‌های تاسیساتی، کف‌سازی و سقف کاذب را با برآورد اولیه ۵میلیارد ریال در دو شهرستان نجف‌آباد، اجرای ساختمان مرکز اراک به مساحت تقریبی ۲هزار و ۱۵۰ مترمربع شامل خاکبرداری، فونداسیون، اسکلت با برآورد اولیه ۳میلیارد ریال در شهرستان اراک، اجرای ساختمان مرکز ملایر به مساحت تقریبی یک هزار و ۶۵۰ مترمربع شامل خاکبرداری، فونداسیون، اسکلت و سقف در شهرستان ملایر با برآورد اولیه ۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال، اجرای سوله ورزشی مرکز مرند به مساحت تقریبی یک میلیون و ۵۰۰ مترمربع شامل خاکبرداری، فونداسیون، اسکلت، سقف، دیوار چینی و کف‌سازی در استان آذربایجان شرقی شهرستان مرند با برآورد اولیه ۲میلیارد ریال و اجرای ساختمان مرکز بندر لنگه را به مساحت تقریبی ۲هزار و ۲۰۰ مترمربع شامل سفت‌کاری، نازک کاری، تاسیسات مکانیکی و برقی در استان هرمزگان شهرستان بندر لنگه با برآورد اولیه ۴میلیارد ریال از طریق مناقصه واگذار می‌کند. متقاضیان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه در روزهای ۱۲ و ۱۳ خردادماه با همراه داشتن رسید بانکی واریزی به مبلغ ۲۰۰هزار ریال به حساب شماره ۳۵۵۸ نزد بانک ملی شعبه بنفشه تهران کد ۱۵۰۸ به نام دانشگاه پیام نور (قابل پرداخت در همه شعب بانک ملی) به نشانی تهران، مینی‌سیتی، خیابان نخل، دانشگاه پیام‌نور، اداره کل عمرانی و املاک، اداره امور قراردادها مراجعه کنند یا با شماره‌تلفن ۲۲۴۵۸۳۰۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

احداث پروژه مرکز توانبخشی و حرفه‌آموزی

سازمان بهزیستی استان تهران در نظر دارد احداث پروژه مرکز توانبخشی و حرفه آموزی اسلامشهر را با زیربنای ۱۵۰۰ متر مربع با برآورد اولیه ۳میلیارد و ۷۵۰میلیون ریال از طریق مناقصه واگذار کند.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه تا ۱۸ خرداد ماه با همراه داشتن رسید بانکی واریزی به مبلغ ۳۰۰هزار ریال به حساب شماره ۹۰۱۷۶ نزد بانک ملی شعبه دارایی استان تهران به نام درآمدهای عمومی خزانه معین استان به نشانی خیابان ولیعصر، روبه‌روی میرداماد، درب شمالی شیرخوارگاه آمنه، دفتر مهندسی مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۸۸۸۷۲۲۰۷ تماس بگیرند.

احداث ساختمان مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا

دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا در نظر دارد اجرای کامل ساختمان مسجد به مساحت ۹۵۰مترمربع را به صورت تمام کار با مصالح (کلید‌تحویل) از طریق مناقصه واگذار کند.

از پیمانکاران واجد شرایط دعوت می‌شود تا ۱۸خردادماه به نشانی کیلومتر ۱۲ جاده فسا شیراز، شهرک دانشگاهی محمد رسول‌ا... مراجعه کنند یا با شماره‌تلفن‌های ۷-۳۳۳۵۲۲۵-۰۷۳۱ تماس بگیرند.

ساخت ۲۴واحد مسکونی آپارتمانی در شهر سرعین

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل در نظر دارد، احداث ساختمان و محوطه‌سازی ۲۴واحد مسکونی آپارتمانی در شهر سرعین در ۲ بلوک ۱۲واحدی در ۴طبقه روی پیلوت به صورت اسکلت فلزی واگذار کند.

متقاضیان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه تا ۱۹ خردادماه با در دست داشتن رسید بانکی واریز مبلغ ۱۵۰هزار ریال به حساب جاری ۰۱۰۱۴۱۶۸۰۰۰۰۵ نزد بانک صادرات شعبه جام جم اردبیل به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل مراجعه کنند.

واگذاری خدمات مشاور کارفرما در پروژه استخر قهرمانی

شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در نظر دارد خدمات مشاور کارفرما را در پروژه استخر قهرمانی و سالن ۶هزار نفری همدان به مشاوران واجد شرایط واگذار کند.

از مشاوران دارای رتبه یک در گرایش ساختمان‌های ورزشی که دارای سوابق کاری مشابه در زمینه پروژه‌های طرح و اجرا (EPC) هستند دعوت شده است تا ۱۶ خرداد ماه سوابق کاری خود را برای بررسی به معاونت فنی و مهندسی شرکت واقع در تهران، میدان مادر (محسنی)، خیابان رازان جنوبی، میدان کاظمی، مجموعه ورزشی شهید کشوری ارسال کنند.