رییس کمیسیون عمران شورای شهر تهران گفت: از ابتدای امسال پیشرفت فیزیکی و میزان اعتبارات صرف شده برای پروژه‌های عمرانی را با بازدیدهای حضوری به دقت پیگیری خواهیم کرد. حمزه شکیب در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، هدف از افزایش نظارت کمیسیون عمران بر عملکرد شهرداری در ارتباط با نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی را جلوگیری از بروز برخی مشکلات عنوان کرد و گفت: با این کار درصدد هستیم فضایی همچون سال ۸۵ که تعدادی پروژه جدید وارد و تعدادی از پروژه‌های قدیمی بدون نظارت شورا حذف شد، اتفاق نیفتد و کلیه اقدامات در چارچوب برنامه‌های تصویب شده توسط شورای شهر انجام گیرد.

وی با بیان اینکه حساسیت ما بر اساس وظایف قانونی‌ است، افزود: در این راستا اعضای کمیسیون عمران درصدد هستند تا با حضور فیزیکی خود در محل اجرای پروژه‌های عمرانی بر کیفیت و کمیت اجرای آنها نظارت مستقیم داشته باشند.

رییس کمیسیون عمران شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: هم‌اکنون کمیسیون در حال بررسی ۴۴‌میلیارد تومان هزینه صرف‌شده از محل بودجه‌های عمرانی برای امور جاری براساس مصوبه شورای شهر تهران است و با حضور مسوولان معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران در حال شناسایی این موضوع هستیم که اعتبار مذکور از محل اجرای کدام‌یک از پروژه‌های عمرانی اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: شورای شهر تهران سال گذشته طی مصوبه‌ای به شهرداری تهران اجازه داد به دلیل افزایش ۴۴میلیارد تومانی هزینه‌های جاری شهرداری این اعتبار را از ردیف بودجه پروژه‌های عمرانی تامین کند.