احداث ساختمان خانه بازیافت مواد

سازمان بازیافت و تبدیل مواد در نظر دارد، احداث ساختمان خانه بازیافت غرب تهران (اکباتان) شامل کلیه عملیات اجرایی، ابنیه، برق، مکانیک و محوطه مربوطه را از طریق مناقصه واگذار کند.

متقاضیان دارای ماشین‌آلات و تجهیزات و اکیپ‌های کاری و حداقل رتبه ۴ ابنیه از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه تا ۹خردادماه با همراه داشتن رسید بانکی به مبلغ یک‌میلیون ریال واریزی به حساب جاری ۹۰۰۷۶ بانک ملی شعبه میرعماد واقع در تهران، خیابان بهشتی، به نام سازمان بازیافت و تبدیل مواد به نشانی تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان اندیشه، اندیشه ۶ غربی، پلاک ۵۲، سازمان بازیافت و تبدیل مواد مراجعه کنند. احداث بخشی از مصلای بوشهر

سازمان مسکن و شهرسازی استان بوشهر در نظر دارد، احداث بخشی از مصلای بوشهر با زیربنای ۲۸هزار متر مربع با برآورد اولیه ۳۵میلیارد ریال را از طریق مناقصه واگذار کند.

از شرکت‌هایی که دارای رتبه ۲ ابنیه و ۳ تاسیسات و بالاتر، از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هستند، دعوت می‌شود تا ۷ خردادماه به دفتر مرکزی مهندسان مشاور ارگ بم کرمان واقع درتهران، شهرک اکباتان، فاز ۲ مجتمع اداری گل‌ها، طبقه دوم، واحد

۲۰۷ جنوبی، مهندسان مشاور ارگ بم کرمان مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های ۶۱-۴۴۶۶۴۶۶۰-۰۲۱تماس بگیرند.

احداث ساختمان بانک کشاورزی

بانک کشاورزی در نظر دارد، در دو مناقصه جداگانه عملیات اجرایی احداث ساختمان شعبه مریوان واقع در استان کردستان شامل تخریب ساختمان قدیمی شعبه و احداث ساختمان جدید با زیربنای حدود ۷۹۰متر مربع شامل همکف و نیم‌طبقه (در مناقصه اول) و احداث ساختمان شعبه مرکزی اهرم با زیربنای حدود ۵۰۰ متر مربع شامل همکف و نیم‌طبقه واقع در استان بوشهر (در مناقصه دوم) را واگذار کند. پیمانکاران دارای رتبه‌بندی از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، ظرفیت آزادکاری برای ارجاع کار، امکانات، ماشین‌آلات و نیروی انسانی متخصص و مجرب، توان اجرایی و تجربه کافی و مرتبط با موضوع عملیات می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه تا ۸ خردادماه ضمن ارائه درخواست کتبی به همراه گواهی رتبه‌بندی، آگهی تاسیس، آگهی آخرین تغییرات و اساسنامه به اداره کل مهندسی ساختمان و تاسیسات بانک کشاورزی به نشانی تهران، خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، نبش کوچه ۵۴، طبقه چهارم مراجعه کنند یا با شماره‌ تلفن‌های ۵۱ و ۸۸۰۳۹۶۴۱ تماس بگیرند.

احداث مجتمع فرهنگی و هنری دار‌القرآن فیروزکوه

سازمان مسکن و شهرسازی استان تهران در نظر دارد، احداث مجتمع فرهنگی و هنری دارالقرآن فیروزکوه را با برآورد اولیه هزینه ۹۸۰میلیون ریال از طریق مناقصه واگذار کند.

از کلیه شرکت‌های پیمانکاری و دارای رتبه‌بندی مناسب با میزان کار و تایید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دعوت می‌شود برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه از ۶ تا ۱۲ خردادماه با همراه داشتن فیش بانکی به مبلغ ۲۰۰هزار ریال به حساب شماره ۹۰۱۷۶ بانک ملی شعبه دارایی استان تهران کد ۱۲۰۴ به نام درآمدهای متفرقه به نشانی تهران، خیابان کریم‌خان زند، خیابان استاد نجات‌اللهی شمالی، نبش خیابان چهارم، شماره ۳۲۱، سازمان مسکن و شهرسازی استان تهران، طبقه همکف، مدیریت اجرایی مراجعه کنند.

عملیات ساختمانی و تاسیساتی پروژه کلینیک شهرکرد

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان چهارمحال و بختیاری در نظر دارد اجرای عملیات ساختمانی و تاسیساتی پروژه کلینیک ویژه شهرکرد را با زیربنای تقریبی ۴هزار و ۲۰۰مترمربع شامل کلیه کارهای ساختمانی (ابنیه، تاسیسات مکانیکی و الکتریکی) و راه‌اندازی آن با برآورد اولیه هزینه ۲۰میلیارد ریال از طریق مناقصه واگذار کند. از پیمانکاران متقاضی دارای رتبه‌بندی جدید پایه

۳ ابنیه و پایه ۴ تاسیسات و تجهیزات با ظرفیت کار آزاد مناسب دعوت شده است برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد ارزیابی توان اجرای کار تا ۱۵ خردادماه به نشانی تهران، خیابان سئول، خیابان دوم غربی، پلاک ۱۴، مهندسین مشاور شورا مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های ۹۰-۸۸۲۱۳۱۸۸ تماس بگیرند.