سازمان مسکن و شهرسازی استان لرستان با هماهنگی بنیاد شهید در نظر دارد، ۷۴۵ واحد مسکونی (برای واگذاری به خانواده محترم شهدا و جانبازان) را با زیربنای مفید حداکثر ۷۰ متر مربع به صورت مشارکت با بخش خصوصی در شهر خرم‌آباد اجرا کند. از سرمایه‌گذاران، انبوه‌سازان مسکن و شرکت‌های ذی‌صلاح با رتبه مناسب و تجربه احداث حداقل یک مجتمع ۵۰۰ واحدی، برای مشارکت با شرایط ذیل دعوت به همکاری شده است. موضوع مشارکت احداث حدود ۹۲۰ واحد مسکونی در بلوک‌های هشت و دوازده طبقه با میانگین زیربنای مفید حداکثر ۷۰ متر مربع در قطعه زمینی به مساحت تقریبی ۳۱هزار متر مربع است.آورده سازمان مسکن و شهرسازی و بنیاد شهید عبارت است از زمین به مساحت ۳۱هزار متر مربع و آورده نقدی برای هر متر مربع به صورت مقطوع ۲۴۳هزار تومان (صرفا در حد سهم سازمان) که بخش عمده به صورت وام بانکی و مابقی از متقاضیان اخذ خواهد شد.

آورده شریک عبارت است از طراحی، احداث و اجرای کلیه واحدها و بلوک‌های مسکونی طبق مشخصات فنی، محوطه‌سازی حصار

به طور کامل، بیمه، مالیات و... .

هزینه پروانه و پایان کار و انشعابات و آماده‌سازی زمین به عهده کارفرما است. درصد سهم سازمان از کل واحدهای مسکونی که در هر صورت نباید از ۸۱درصد کمتر باشد ملاک برنده شدن است.

از همه متقاضیان دعوت شده است برای دیدن زمین، کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مشارکت به حوزه مسکن این سازمان واقع در خرم‌آباد- انتهای خیابان جلال آل احمد مراجعه و درخواست خود را تا ۱۴ اردیبهشت ماه جاری به دبیرخانه سازمان تحویل دهند.