دبیر انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن استان ایلام گفت: هم‌اکنون بیش از یک‌هزار و ۵۰۰واحد مسکونی انبوه‌سازی در قالب بیش از ۲۰ طرح در استان ایلام در حال ساخت است. نادر شوهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال گذشته نیز بیش از یک‌هزار واحد مسکونی توسط انبوه‌سازان حرفه‌ای ساخته و به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه انبوه‌سازی در مرکز استان از رونق خوبی برخوردار است، افزود: به دلیل کمبود زمین با کاربری مسکونی در مرکز استان و محدودیت‌های جغرافیایی و مهاجرت به‌مرکز استان و نیاز شدید به مسکن استقبال مردم فراتر از حد انتظار بوده است.

دبیر انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن استان ایلام گفت: انبوه‌سازان مسکن در ایلام با استفاده از تسهیلات انبوه‌سازی مسکن، اقدام به ساخت واحدهای مسکونی کرده‌اند که در نوع خود موفقیتی در زمینه ساخت مسکن در شهر ایلام با‌وجود تمام محدودیت‌ها است.

شوهانی، ضریب ایمنی بالا و بازگشت سرمایه را از ویژگی‌های تسهیلات اعطایی بانک‌های عامل برشمرد و افزود: واحدهای انبوه‌سازی به صورت پیش خرید در اختیار مردم قرار می‌گیرد و موجب رضایت می‌شود، اما انبوه‌سازی غیر از مرکز استانی در مراکز شهرستان‌ها به صورت جدی دنبال نشده است.