ساخت اداره کل و تجزیه مبادلات دستی استان خراسان جنوبی

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، در نظر دارد احداث ساختمان با زیربنای حدود ۴هزار و ۸۰۰ متر مربع (در چهار طبقه) دارای اسکلت فلزی، تاسیسات حرارتی، برودتی، تهویه مطبوع و محوطه سازی و دیوارکشی و نقشه را در شهرستان بیرجند از طریق مناقصه واگذار کند.

از متقاضیان دارای گواهینامه صلاحیت و حداقل پایه ۳ ابنیه و پایه ۴ تاسیسات ابنیه دعوت می‌شود تا ۵خرداد ماه به اداره کل پست استان خراسان جنوبی واقع در بیرجند، خیابان غفاری، خیابان یاس، یا مهندسین مشاور ارتباطات و معماری نوین (نما)، تهران، خیابان فتحی شقاقی، شماره ۴۵، واحد ۱۵ مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۸۸۷۰۹۶۷۹ تماس بگیرند. اجرای مخزن بتنی

شرکت آب و فاضلاب استان لرستان در نظر دارد اجرای مخزن یک هزار متر مکعبی بتنی شهر چغابل ومخزن ۵هزار متر مکعبی بتنی شهر نورآباد را از طریق مناقصه واگذار کند.

متقاضیان دارای صلاحیت توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در رشته ابنیه با حداقل پایه ۵ و حداقل پایه ۴ دعوت می‌شود.برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه تا ۲۸ اردیبهشت ماه به نشانی خرم‌آباد، میدان ۲۲ بهمن، بلوار ولی‌عصر (عج)، اتوبان ۶۰ متری شمالی، روبه‌روی مجتمع مسکونی بهارستان، شرکت آب و فاضلاب لرستان (معاون مهندسی و توسعه) مراجعه کنند.

واگذاری عملیات اجرایی پروژه ساختمان جدید شهرداری بروجرد

شهرداری بروجرد در نظر دارد عملیات اجرایی پروژه ساختمان شهرداری واقع در میدان شهداء با هشت طبقه شامل ۲ طبقه پارکینگ در زیرزمین و ۵ طبقه اداری و یک طبقه سالن کنفرانس جمعا به مساحت ۸هزار و ۴۰۰ مترمربع با برآورد اولیه هزینه به مبلغ ۲۴میلیارد ریال را از طریق مناقصه واگذار کند.متقاضیان دارای گواهی صلاحیت کار و رتبه‌بندی از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه تا دوم خردادماه به دبیرخانه شهرداری بروجرد مراجعه کنند.