واگذاری احداث ساختمان جدید اداری
صدا و سیمای مرکز آبادان در نظر دارد، عملیات احداث پروژه ساختمان جدید اداری خود را به مساحت تقریبی ۲هزار متر مربع با برآورد هزینه اولیه ۷میلیارد ریال از طریق مناقصه واگذار کند.
متقاضیان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه تا 25 اردیبهشت‌ماه به شهرستان آبادان، مرکز صدا و سیما مراجعه کنند.

واگذاری احداث پروژه ورزشگاه ۱۵هزار نفری خرم‌آباد
سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت مسکن و شهرسازی در نظر دارد در پروژه ساخت ورزشگاه 15هزار نفری خرم‌آباد به مساحت حدود 11هزار مترمربع، عملیات اسکلت بتنی ساختمان اصلی استادیوم شامل گردان‌ها و فضاهای جنبی را از طریق مناقصه واگذار کند.
از کلیه شرکت‌های پیمانکاری که صلاحیت آنها از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور تایید شده باشد و دارای رتبه حداقل ۳ در رشته ابنیه و تجربه کافی در زمینه کارهای بتنی و ظرفیت خالی ارجاع کار تا مبلغ ۲۵میلیارد ریال باشند، دعوت شده‌است تا اول خردادماه برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه به نشانی تهران، میدان ونک، خیابان عباس شیرازی، خیابان دانشور شرقی، شماره ۱۰، اداره کل پیمان و رسیدگی مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۸۸۰۶۷۸۰۳ تماس بگیرند.

واگذاری احداث زهکش‌های اضطراری
سازمان آب و برق خوزستان در نظر دارد، احداث زهکش‌های اضطراری سد رامشیر با هزینه اجرای کار 5میلیارد و 730میلیون را از طریق مناقصه واگذار کند.متقاضیان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه تا 27 اردیبهشت‌ماه با همراه داشتن رسید بانکی به مبلغ یک‌صدهزار ریال واریزی به حساب 98413 بانک ملی شعبه مرکزی اهواز به نشانی تهران، خیابان شهید دستگردی، کوی تخارستان، شماره 17، یا اهواز، کیانپارس، خیابان 6غربی، نبش ایدون، پلاک 103، شرکت مهندسین مشاور مهاب قدس، واحد خوزستان مراجعه کنند یا با شماره تلفن 8-22221071-021 و 3360278-0611 تماس بگیرند.

ساخت 2سوله
لشکر ۸۴ پیاده لرستان در نظر دارد، اجرای ۲ دستگاه سوله آسایشگاه هرکدام در ۲ طبقه در پادگان بدرآباد را از طریق مناقصه واگذار کند.


از کلیه شرکت‌های معتبر و مورد تایید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی که تمایل شرکت در مناقصه را دارند، دعوت می‌شود تا ۳۱ اردیبهشت‌ ماه برای اطلاعات بیشتر به پست مهندسی لشکر ۸۴ واقع در خرم‌آباد، پادگان بدرآباد مراجعه کنند، یا با شماره تلفن ۲۳۱۴-۴۲۰۷۰۱۷-۰۶۶۱ تماس بگیرند.

واگذاری تکمیل ساختمان
سازمان آب و برق خوزستان در نظر دارد عملیات تکمیل ساختمان‌های جنبی نیروگاه مارون را در بهبهان با برآورد هزینه 5میلیارد و 908میلیون‌ریال از طریق مناقصه واگذار کند.
از شرکت‌های متقاضی دعوت می‌شود تا ۲۹اردیبهشت ماه با در دست داشتن رسید بانکی به مبلغ یکصد هزار ریال واریزی به حساب جاری شماره ۹۸۴۱۳ بانک ملی شعبه مرکزی اهواز برای خرید اسناد مناقصه و ارزیابی توان اجرایی به نشانی تهران، میدان ونک، خیابان شهید خدامی، پلاک ۳۷، روبه‌روی هتل هما، شرکت مشاور خدمات مهندسی برق (مشانیر) یا اهواز، کیانپارس، خیابان ۶ غربی،نبش فاز دوم، پلاک ۱۳۰ مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های ۳۳۸۵۱۹۳-۰۶۱۱ و ۸۸۷۷۶۶۴۷-۰۲۱ تماس بگیرند.

ساخت مسجد مجتمع دانشگاهی
دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود در نظر دارد ساخت مسجد (طرح 416A) مجتمع دانشگاهی خود را با زیر بنای یک هزار متر مربع در 2 طبقه با قیمت پایه هر متر مربع 3میلیون ریال از طریق مناقصه واگذار کند. شرکت‌های ساختمانی واجد شرایط و دارای حداقل پایه 4 می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه تا 27 اردیبهشت‌ماه به نشانی میدان حضرت ابوالفضل، مجتمع 20هکتاری دانشگاه مراجعه کنند، یا با شماره تلفن 4239919-0665 تماس بگیرند.